+370 5 265 0368 Konsultacijos I-V (08:00 - 12:00)

Prieš pildydami paklausimą atsakykite į kelis klausimus:

1. Ar gyvenate Lietuvoje?

Europos vartotojų centrų (toliau – EVC) kompetencija skirstoma pagal vartotojų gyvenamąją vietą. EVC Lietuvoje nagrinėja vartotojų, reziduojančių Lietuvoje, skundus dėl pardavėjų / paslaugų teikėjų, veikiančių kitoje ES valstybėje narėje, Islandijoje, Norvegijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Europos vartotojų centrai sudaro bendradarbiavimo tinklą (ECC-Net), kad galėtų tinkamai atstovauti vartotojams ir teikti pagalbą gindami pažeistas jų teises ES.

Prašome kreiptis į EVC pagal Jūsų gyvenamąją vietą ir specialistai atsakys į Jums rūpimus klausimus: https://www.eccnet.eu/contact-your-local-ecc

2. Ar skundžiatės dėl pardavėjo / paslaugų teikėjo, registruoto kitoje ES valstybėje narėje, Islandijoje, Norvegijoje ar Jungtinėje Karalystėje?

Jei reziduojate Lietuvoje ir skundžiatės dėl Lietuvoje registruoto pardavėjo / paslaugų teikėjo, mes negalėsime nagrinėti Jūsų skundo. Tokiu atveju kreipkitės į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (vvtat.lt).

Jei skundžiatės dėl ne ES, Islandijoje, Norvegijoje ar Jungtinėje Karalystėje, o trečiosiose šalyse registruoto pardavėjo / paslaugų teikėjo, rekomendacijas rasite čia: ICPEN https://icpen.org/resolve-dispute#cross-border-disputes

Jūsų klausimas

Žvaigždute pažymėtus laukus užpildyti būtina.

Nepamirškite klausimo.

Jūsų duomenys:

Įveskite savo vardą

Įveskite savo pavardę

Įveskite savo el. pašto adresą

Klausimas siunčiamas

Klausimas sėkmingai išsiųstas

Apie EVC gautą klausimą ir jo registracijos numerį sistemoje (ECCLT-XXX) būsite informuotas automatiniu pranešimu.

Atsakingas teisininkas su Jumis susisieks per 5 darbo dienas nuo Jūsų klausimo gavimo dienos.

Klausimo išsiųsti nepavyko

Klauskite el. paštu: [email protected]

Pateikti skundą Reikia patarimo Apklausa dėl kokybės
zaisk ir suzinok.jpglogotipas your europe