+370 5 265 0368 Konsultacijos I-V (08:00 - 12:00)

Naujienos


Pažinčių svetainės ir mobiliosios programėlės: kai meilės paieška kainuoja brangiau nei tikėjotės
Kai dėl besitęsiančios koronaviruso pandemijos visoje Europoje dar taikomi apribojimai, vis daugiau žmonių lankosi pažinčių svetainėse ar naudoja mobiliąsias programėles pažintims užmegzti. Artėjant Valentino dienai, Europos vartotojų centras pataria, kaip išvengti prenumeratos spąstų mėgstantiems pažintis užmegzti virtualiai.
Skaityti
E. PREKYBOS IŠŠŪKIAI IR GALIMYBĖS VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS STIPRINIMUI
Š. m. gruodžio 3 d. įvyko kasmetinė Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) ir Europos vartotojų centro Lietuvoje (EVC) organizuojama konferencija, skirta aptarti reikšmingiausias šių metų vartotojų teisių apsaugos aktualijas. Sparčiai plečiantis elektroninei prekybai, šiemet nuotolinę konferenciją nutarta paskirti elektroninės prekybos erdvei ir joje kylantiems iššūkiams.
Skaityti
Žaisk ir sužinok kaip saugiai apsipirkti internetu!
Žaisk žaidimą https://brandedshoesoutlet.eu/ ir sužinok kaip saugiai apsipirkti internetu!
Skaityti
Slidinėjimas ir koronavirusas: kokios taisyklės šiuo metu galioja Alpių regiono šalyse?
Pagaliau sulaukus tikros žiemos ir daug sniego, daugelis pradeda svajoti apie slidinėjimo atostogas. Deja, koronaviruso pandemija niekur nedingo ir šiais metais žiemos pramogų mėgėjai greičiausiai bus priversti atidėti slidinėjimo atostogų planus užsienyje.
Skaityti
Geografinio blokavimo draudimui 2 metai!
Lygiai prieš 2 metus įsigaliojo Reglamentas dėl nepagrįsto geografinio blokavimo, kurio tikslas – užtikrinti laisvą prekių ir paslaugų judėjimą visoje ES bei vienodą verslo požiūrį į pirkėją.
Skaityti
Informacija laukiantiems pinigų grąžinimo už Ryanair atšauktus skrydžius
Pastaruoju metu Europos vartotojų centras Lietuvoje (EVC Lietuvoje) sulaukia užklausų, ką daryti, jeigu airių oro transporto bendrovės „Ryanair Holdings Plc“ (Ryanair) kaip žadėjo iki rugsėjo mėnesio negrąžino pinigų už atšauktus skrydžius.
Skaityti
Nepristatė kalėdinės dovanos? Galite susigrąžinti pinigus
Prekes internetu perkantys ir mokėjimo kortele atsiskaitantys vartotojai turi galimybę susigrąžinti pinigus, jei prekė taip ir nepasiekė adresato. Jie gali kreiptis į savo banką ir prašyti pritaikyti pinigų susigrąžinimo (angl. charge back) procedūrą – tai įrankis, kurio dėka vartotojo bankas grąžina pinigus iš pardavėjo banko, jei pardavėjas neįrodo, kad prekė vartotojui buvo pristatyta.
Skaityti
METINĖJE VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS KONFERENCIJOJE – ELEKTRONINĖS PREKYBOS IŠŠŪKIAI
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) kartu su Europos vartotojų centru Lietuvoje organizuoja jau penktus metus tęsiamą vartotojų teisių apsaugos konferenciją, skirtą aptarti reikšmingiausias vartotojų teisių apsaugos aktualijas. Šių metų nuotolinę konferenciją nutarta paskirti elektroninės prekybos erdvei ir joje kylantiems iššūkiams.
Skaityti
Šventiniai pirkiniai internetu: kaip išvengti papildomų išlaidų?
Vėluojantis prekių pristatymas, pasiūlymo neatitikęs pirkinys, kartu su pinigais mistiškai dingęs pardavėjas – pirkdami internetu negalite pilnai apsisaugoti nuo tokių situacijų. Tačiau planuodami šventinius pirkinius iš anksto ir vadovaudamiesi Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) patarimais, šią riziką galite gerokai sumažinti.
Skaityti
< 1 2
3
4 5 ... 17 18 19 >
Pateikti skundą Reikia patarimo