+370 5 265 0368 Konsultacijos I-V (08:00 - 12:00)

Patarimai vartotojams – neužsakytos prekės

2014-12-11

Jūs nesate atsakingas už prekes, kurių neužsakėte ir neturite už jas mokėti. Nors ir nesate atsakingas už prekes, jūs vis tiek turite pareigą tinkamai pasirūpinti prekėmis ir pasirūpinti jų grąžinimu kompanijai jos sąskaita, jeigu pageidaus.
Jeigu gavote prekes, kurių neužsisakėte:

  • Nesinaudokite prekėmis, nes kai kuriose šalyse, jeigu pradėsite naudotis, bus laikoma, kad sutikote su sutartimi.
  • Susisiekite su pardavėju ir pasiūlykite grąžinti nenaudotas prekes, jeigu pardavėjas padengs siuntimo išlaidas ar prašykite, kad pasiimtų. Įsitikinkite, kad prekė grąžinama registruotu būdu ir išsaugokite čekį/kvitą, kad galėtumėte įrodyti, kad prekę išsiuntėte atgal. Jūs neturite padengti siuntimo atgal išlaidų.
  • Prisiminkite, kad neprivalote mokėti už neužsakytas prekes. Jeigu pardavėjas atsiunčia naują sąskaitą ar priminimą apie mokėjimą, jūs neprivalote vėl užginčyti, bet pageidautina, kad vėl susisiektumėte su pardavėju.
  • Jeigu pardavėjas perdavė šitą reikalą skolų išieškojimo kompanijai, jūs taip pat neprivalote mokėti, bet svarbu užginčyti reikalavimą. Skolų išieškojimo kompanijos negali reikalauti mokėjimų, kurių teisiškai neprivalote mokėti. Pardavėjo pareiga įrodyti, kad jūs privalote mokėti.
  • Nepamirškite išsaugoti svarbių dokumentų kopijas ir susirašinėjimą su pardavėju (ir kitomis įtrauktomis šalimis, tokiomis kaip skolų išieškojimo kompanija).
  • Jeigu nepavyksta išspręsti problemos, susisiekite dėl pagalbos su Europos vartotojų centru savo valstybėje. Pardavėjas turi būti įsikūręs kitoje ES valstybėje narėje, Islandijoje ar Norvegijoje, kad galėtumėte tikėtis pagalbos iš Europos vartotojų centro savo valstybėje.
Pateikti skundą Reikia patarimo