+370 5 265 0368 Konsultacijos I-V (08:00 - 12:00)

Patarimai vartotojams – Nemokamų pavyzdžių pakuotė

2014-12-10

Būkite atidūs užsisakydami ką nors, pažymėtą kaip „nemokamų pavyzdžių pakuotė“

Turite būti ypač atsargūs užsisakydami nemokamus produktų pavyzdžius. Taip vadinami „nemokami“ produktų pavyzdžiai dažniausiai pasirodo esą labai brangi prenumerata. Visada būkite nusiteikę skeptiškai pasiūlymų, kurie per geri, kad būtų tiesa, atžvilgiu. Prieš užsisakydami nemokamą bandymą, atkreipkite dėmesį į:

  • Patikrinkite pardavėjo ar paslaugos teikėjo tapatybę bei registracijos valstybę. Paskaitykite atsiliepimus internete, kad sužinotumėte kitų vartotojų patirtį ir atsiliepimus.
  • Atidžiai perskaitykite kompanijos nuostatas ir sąlygas, norėdami sužinoti kokia yra tikroji įsipareigojimų pagal sutartį apimtis. Jeigu reklamoje sąlygos nenurodytos, nueikite į kompanijos internetinį puslapį ir pažiūrėkite ar ten jas rasite.
  • Išsaugokite nuostatų ir sąlygų kopiją. Jeigu nerandate nuostatų ir sąlygų, nesutikite su tuo kas siūloma. Skaitant nuostatas ir sąlygas ypatingą dėmesį reikėtų atkreipti į:
  • Informaciją apie bendrą kainą.
  • Informaciją apie jūsų teises atsisakyti sutarties.
  • Informaciją apie kompanijos atšaukimo ir grąžinimo politiką.
  • Skaitykite ir tai, kas atspausdinta smulkiai/mažomis raidėmis. Įsitikinkite, kad netyčia nesutinkate užsiprenumeruoti.
  • Jeigu kokia nors informacija yra paslėpta ar nepateikta, pagalvokite apie galimybę apsipirkti kitur.

Ką daryti, jeigu produktų pavyzdžius užsakėte internetu

Jeigu internetu užsakėte nemokamų produktų pavyzdžių ir gavote juos su sąskaita apmokėjimui arba buvo nuskaičiuota nuo jūsų kreditinės/debetinės kortelės, atlikite šiuos veiksmus:

  • Nusiųskite skundą raštu nurodytu el. paštu arba laišką kompanijos adresu, paaiškinkite situaciją ir informuokite juos, kad nesiruošiate mokėti. Nurodykite gautos sąskaitos numerį, sumą ir sąskaitos datą bei priežastis kodėl nesiruošiate mokėti. Prašykite, kad grąžintų pinigus, jeigu be jūsų sutikimo buvo nuskaičiuota nuo jūsų kreditinės/debetinės kortelės. Svarbu išsaugoti dokumentus ginčijant gautą sąskaitą ar neteisėtą nuskaičiavimą nuo kreditinės/debetinės kortelės. Išsaugokite susirašinėjimo dokumentus.
  • Išsiųskite atgal prekę ir išsaugokite pašto kvitą.
  • Nepasirašykite skundo laiško savo parašu. Buvo atveju, kai kompanijos nukopijavo ir suklastojo parašus. Parašykite savo vardą ir pavardę paprastomis raidėmis, o ne ranka pasirašytu parašu.
  • Jeigu pardavėjas jums vėl atsiunčia naują sąskaitą ar priminimą apie mokėjimą, jūs neprivalote dar kartą jį užginčyti, bet jeigu norite galite nusiųsti atsakyti nurodydami prieš tai siųstą laišką.
  • Jeigu pardavėjas perdavė šitą reikalą skolų išieškojimo kompanijai, jūs taip pat neprivalote mokėti, bet svarbu užginčyti reikalavimą. Skolų išieškojimo kompanijos negali reikalauti mokėjimų, kurių teisiškai neprivalote mokėti. Pardavėjo pareiga įrodyti, kad jūs privalote mokėti.
  • Nesiskaito, kad jūs nevykdote piniginių įsipareigojimų, jeigu užginčijote mokėjimą skolų išieškojimo kompanijai. Jūs nevykdysite piniginių įsipareigojimų tik tuo atveju, jeigu teismas nuspręs, kad jūs privalote sumokėti ir jūs vis tiek pasirinksite nemokėti. Ginčykite bet kokią sąskaitą, kurią nemanote, kad turite apmokėti.
  • Jeigu pardavėjas negrąžina pinigų, kurios nuskaičiavo nuo jūsų kreditinės kortelės be jūsų sutikimo, kreipkitės pagalbos į kreditinę kortelę išdavusių kompaniją.
  • Uždarykite kreditinę/debetinę kortelę, jeigu pardavėjas toliau savavališkai nuskaičiuoja pinigus be jūsų sutikimo.
  • Jeigu nepavyksta išspręsti ginčo su kompanija įsikūrusia ES valstybėje narėje ar Islandijoje ir Norvegijoje, susisiekite dėl patarimo ir pagalbos su Europos vartotojų centru savo valstybėje.
Pateikti skundą Reikia patarimo