+Šiuo metu konsultacijų telefonas laikinai neveikia (rašykite el. paštu [email protected])
370 5 265 0368 Konsultacijos I-V (08:00 - 12:00)

Informacija dėl “myRobotcenter GmbH” nemokumo

2022-06-08

bankruptcy-1156329__340.jpgEuropos vartotojų centras Austrijoje informavo, kad 2022-05-19 Feldfirch apygardos teismo sprendimu (bylos numeris 14 S 10/22s) Austrijoje registruotai įmonei "myRobotcenter GmbH" yra pradėta reorganizacijos procedūra su savarankišku administravimu. Reorganizavimo administratoriumi buvo paskirta Dr. Surena Ettefagh, jos kontaktiniai duomenys:

Alte Landstraße 26

6820 Frastanz, Austria

Tel.: 05522/84990-0

El. paštas: [email protected]

EVC Austrijoje pateikia bendrą informaciją vartotojams (kreditoriams), kokių gali imtis veiksmų:

1.     Jeigu Jūsų reikalavimas įmonei "myRobotcenter GmbH" atsirado iki 2022-05-18 (pavyzdžiui, už prekes sumokėta iki 2022-05-18 ir jos negautos), galite pateikti kreditorinį reikalavimą Feldfirch apygardos teimui iki 2022-06-30.

Teismo kontaktiniai duomenys:

Feldkirch regional court

Landesgericht Feldkirch

Schillerstrasse 1

6800 Feldkirchas

Austria

Tel. +43 5 76014 343

Nėra konkrečios formos kreditorinių reikalavimų pateikimui, tačiau teismo mokestis yra 25 € ir reikalavimas turi būti pateiktas Feldfirch apygardos teismui, nurodant bylos numerį. Vertėtų apsvarstyti, jeigu reikalavimas yra dėl nedidelės sumos, ar ekonomiškai verta teikti kreditorinį reikalavimą.

EVC Austrijoje taip pat nurodė kreditorių apsaugos asociacijų Austrijoje kontaktus, kur galima gauti daugiau informacijos ar pasikonsultuoti:

https://www.ksv.at/en/insolvenzfaelle/myrobotcenter-gmbh-182515

Kontaktai susisiekimui: Victoria Schuchlenz / [email protected] / +43 50 1870-6011

https://www.akv.at/insolvenz/1368433-myrobotcenter-gmbh

El. paštas: [email protected]

Šį asociacija pasisiūlė nemokamai padėti vartotojams, kurių reikalavimas neviršija 5000 eur (vartotojui tenka tik teismo mokesčio išlaidos - 25 eur).

2.     Jeigu už prekes mokėjote naudodamiesi mokėjimo tarpininkų paslaugomis (pvz., Paypal, AmazonPay ir kt.), ir prekės nebuvo pristatytos, tai galite susigrąžinti pinigus pasinaudodami pirkėjų apsauga (ang. Buyer protection).

3.     Jeigu prekė, kurią įsigijote iš pardavėjo "myRobocenter GmbH" išsiųsta garantiniam taisymui, tai reikalavimą turite spręsti tiesiogiai su įmone "myRobocenter GmbH".   


Pateikti skundą Reikia patarimoApklausa dėl kokybės

Apklausos modulis nėra įdiegtas.