+370 5 265 0368 Konsultacijos I-V (08:00 - 12:00)

Naujienos


AR GEBAME ATPAŽINTI NESĄŽININGŲ PARDAVĖJŲ MANIPULIACIJAS INTERNETE?
Nors vartotojų pasitikėjimas elektronine prekyba auga, ši terpė ir ypač socialiniai tinklai vis dažniau išnaudojama internetinių sukčių manipuliacijoms bei apgaulėms. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) informuoja apie vienus dažniausių savo praktikoje pastebimus tokių nesąžiningų pardavėjų požymius.
Skaityti
STARTUOJA APGAVYSČIŲ INTERNETE PREVENCIJOS SAVAITĖ – #NEAPSIGAUKINTERNETE
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) ir Europos vartotojų centras Lietuvoje (EVC) š. m. balandžio 12–16 d. organizuoja jau tradicine tapusią Apgavysčių internete prevencijos savaitę #NeapsigaukInternete. Trečius metus organizuojamoje švietimo kampanijoje šiemet didžiausias dėmesys skiriamas vartotojų teisių apsaugai socialiniuose tinkluose ir skelbimų portaluose, taip pat klaidinančios reklamos bei nesąžiningos komercinės veiklos pinklėms.
Skaityti
Informacija dėl oro vežėjo „Czech Airlines“ nemokumo
2021 m. kovo 10 d. Prahos miesto teismas inicijavo bankroto bylos iškėlimo procedūrą oro vežėjui „Czech Airlines“. Teismas kviečia skolininko kreditorius pateikti savo kreditorinius reikalavimus ne vėliau kaip per 2 mėnesius nuo nutarimo paskelbimo nemokumo registre (nutarimas paskelbtas 2021 m. kovo 10 d.).
Skaityti
PIRKIMAS INTERNETU: SKIRTUMAI PERKANT IŠ VERSLININKO IR PREKYBOS NEVYKDANČIO ASMENS
Sužinokite, kuo skiriasi pirkimas internetu iš verslininko ir prekybos nevykdančio asmens bei kokios vartotojų teisės kiekvienu atveju yra taikomos.
Skaityti
Sukčiai internetinėse parduotuvėse siaučia ne tik balandžio 1-ąją: 5 taisyklės, kaip jų išvengti
Feisbuko paskyroje suknelę nusipirkusi vartotoja negavo nei rūbo, nei pinigų. Užsienio internetinėje parduotuvėje įsigyta rankinė pasirodė esanti klastotė, o ES pardavėjas, kaip kad tikėjosi vartotoja, iš tiesų registruotas Kinijoje. Tai – situacijos, su kuriomis gali susidurti kiekvienas, perkantis internete.
Skaityti
Kasmetinė Europos vartotojų dienai skirta konferencija – „Elektroninė erdvė: daugiau iššūkių ar galimybių vartotojams?“
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) kartu su Europos vartotojų centru Lietuvoje š. m. kovo 15 d. organizuoja kasmetinę Europos vartotojų dienai skirtą konferenciją – „Elektroninė erdvė: daugiau iššūkių ar galimybių vartotojams?“.

Skaityti
VARTOTOJŲ IŠŠŪKIAI PERKANT SOCIALINIUOSE TINKLUOSE IR SKELBIMŲ PORTALUOSE
Pastaruoju metu prekyba socialiniuose tinkluose ir skelbimų portaluose aktyviai auga. Tokias platformas renkasi ne tik asmenys, pageidaujantys parduoti nebenaudojamus daiktus, tačiau ir prekybą vykdantys verslininkai. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) primena, kokios rizikos gali kilti vartotojams perkant tokiu būdu ir kaip jų išvengti.
Skaityti
SVARBI INFORMACIJA NUKENTĖJUSIEMS NUO KELIONIŲ AGENTŪROS UAB „ORANGE STYLE“
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) ir Europos vartotojų centras Lietuvoje (EVC) sulaukė daugiau nei 100 vartotojų kreipimųsi dėl kelionių agentūros UAB „Orange style“ atšauktų kelionių ir negrąžinamų sumokėtų pinigų. Informuojame apie institucijų atliktus veiksmus ir vartotojų teisių gynimo galimybes.
Skaityti
AKTUALI INFORMACIJA PERKANTIEMS INTERNETU IŠ JUNGTINĖS KARALYSTĖS
Europos Komisija (EK) informuoja apie naujas taisykles perkant prekes internetu iš Jungtinės Karalystės. Nuo šiol iš Jungtinės Karalystės internetinių parduotuvių perkamoms prekėms taikomi tie patys mokesčiai, kaip ir iš Europos Sąjungai nepriklausančių šalių mažmenininkų internetu įsigyjamoms prekėms. Siekiant išvengti nemalonių staigmenų, EK pataria visada atidžiai susipažinti su pirkimo sąlygomis ir informacija apie prekės pristatymą.
Skaityti
1
2 3 ... 16 17 18 >
Pateikti skundą Reikia patarimo