Naujienos
Penki patarimai keleiviams, kurių skrydis atšauktas
Vieni iš dažniausiai pasitaikančių nusiskundimų oro keleivių teisių srityje yra nusiskundimai dėl skrydžių atšaukimo. Atšauktas skrydis gali sukelti didelių nepatogumų – keleiviai praranda laiką, sujaukiami jų planai. Norėdamas jums padėti, Europos vartotojų centras dalinasi patarimais, kaip reikėtų elgtis situacijoje, kai jūsų skrydis atšaukiamas.
Skaityti
5 aktualūs patarimai perkantiems internetu – kaip nepasiduoti „nešvarioms“ pardavėjų taktikoms
Europos Sąjungoje kovo 15-ąją minima Pasaulinė vartotojų teisių diena. Jos tikslas – šviesti ir informuoti vartotojus apie jų teises bei šių teisių gynimo būdus. Pastaraisiais metais smarkiai išaugus atsiskaitymams už pirkinius internetu, Lietuvoje veikiantis Europos vartotojų centras pateikia vertingus patarimus, kaip saugiai apsipirkti taupant pinigus ir tausojant nervus.
Skaityti
Kai atostogos tampa brangesnės nei tikėjotės - saugokitės (paslėptų) papildomų išlaidų
Rugsėjo 27-ąją dieną minima Pasaulinė turizmo diena. Nors kylančių energijos kainų kontekste ši diena gali atrodyti lyg antraeilis dalykas, daugeliui keliautojų tai reiškia kelionių biudžeto mažinimą ir kompromisų paiešką. Todėl, keliaujant šiomis sąlygomis, itin neramina iškylančios neplanuotos išlaidos dėl paslėptų ar papildomų mokesčių. Europos vartotojų centras Lietuvoje (toliau – EVC) pataria kaip iš anksto aptikti ir, svarbiausia, išvengti galimų papildomų išlaidų keliaujant.
Skaityti
Prabangaus sijono detektyvas: pirkėja apkaltinta pažeidusi prekę, nors jos net neišpakavo
Perkantieji rūbus ar avalynę internetu dažnai apsidraudžia įsigydami kelis to paties modelio dydžius. Tinkantį dydį pasilieka, o likusius – grąžina, pasinaudodami sutarties atsisakymo teise. Taip pasielgė ir vartotoja iš Lietuvos, internetinėje parduotuvėje išsirinkusi prabangaus prekių ženklo sijono modelį.
Skaityti
Kelionės paketas – su kokia pagrindine problema susiduria Lietuvos vartotojai? Pamatykite nuotraukų iš kelionių, kurios neatitiko užsakytų paslaugų
Kas yra kelionės paketas? Tais atvejais, kai vartotojas iš to paties paslaugų teikėjo vienu užsakymu įsigyja bent dvi paslaugas, pavyzdžiui, skrydį ir apgyvendinimą viešbutyje, laikoma, kad jis įsigijo organizuotą turistinę kelionę – kelionių paketą. Nors tokia paslauga gali kainuoti brangiau nei atskirai iš skirtingų tiekėjų įsigyjamos paslaugos, vartotojams yra suteikiama daugiau saugumo ir garantijų.
Tačiau su problemomis galite susidurti ir čia, todėl dalinamės dažniausiai pasitaikančia problema, dėl kurios skundžiasi vartotojai - paslaugų neatitikimo užsakytoms, ir patarimais, ką daryti skirtingais atvejais.
Užsakėte kambarį su vaizdu į jūrą, o matote vidinį kiemą? Vonioje įsiveisusios skruzdėlės? Viešbučio baseinas neveikia? Aplinka nesaugi?
Skaityti
Specialistai išaiškino, ko būtina nepraleisti pro akis, kad nenudegtumėte nuomodamiesi automobilį
Įsibėgėjus atostogų metui, Europos vartotojų centras (EVC) Lietuvoje pasidalino patarimais, kurie pravers ketinantiems išsinuomoti automobilį užsienyje. O tuos vartotojus, kurie įsivelia į neišsprendžiamą ginčą su automobilio nuomos paslaugos teikėju, centro vedėja dr. Raimonda Balnienė kviečia kreiptis nemokamos pagalbos į EVC specialistus.
Skaityti
149 eurų vertės bateliai nusidėvėjo per kelis mėnesius, pardavėjui teko grąžinti pinigus
Žinomo prekinio ženklo sportinius batelius internetu įsigijusi vartotoja iš Lietuvos prekės defektą pastebėjo ne iš karto. 149 eurus kainavę sportbačiai pradėjo plyšti avėjimo metu, o vos po kelių mėnesių – trinti koją. Vartotoja kreipėsi į pardavėją, tačiau savarankiškai išspręsti problemos nepavyko.
Skaityti
„Juodasis penktadienis“ – patarimai kaip išvengti pardavėjų triukų ir apgaulės
Viena ryškiausių dienų komercijos pasaulyje – „Juodasis penktadienis“. Ši kasmetinės išpardavimų dienos tradicija užgimė JAV 1960-aisiais, siekiant padidinti prekeivių pelnus likus maždaug mėnesiui iki fiskalinių metų pabaigos. „Juodasis penktadienis“ vyksta kitą dieną po Padėkos dienos, paskutinį lapkričio penktadienį. Šiemet tai – lapkričio 25-oji.
Skaityti
Atidėjus skrydį oro vežėjas negali keleivių palikti likimo valiai: ar žinote, kokias turite teises?
Ne kiekvienas keliautojas žino, kad atidėjus skrydį vežėjas privalo juo pasirūpinti, o tam tikrais atvejais – ir išmokėti kompensaciją. Tačiau svarbu suprasti, kad tokios keleivių teisės veikia ne kiekvienu atveju atidėjus skrydį: kas priklauso keleiviui, nustatoma atsižvelgiant į laiką, kiek vėluojama.
Skaityti
Apklausos modulis nėra įdiegtas.