+370 5 265 0368

Naujienos


Dėl pandemijos neįvyko renginys: priimti kuponą ar reikalauti grąžinti pinigus?
Kaip ir dauguma kitų ES šalių, Lietuva tiesia pagalbos ranką renginių organizatoriams. Dėl žemyne siautėjančios pandemijos tekus atšaukti praktiškai visus pavasariui suplanuotus masinio susibūrimo renginius, reguliuotojai sprendžia, kaip suderinti bilietus įsigijusių vartotojų teises su renginių sektoriaus ekonominiu gyvybingumu. Tikimasi, jog didesnė dalis vartotojų, užuot reikalavę grąžinti pinigus, sutiks iš organizatorių priimti kuponus.
Skaityti
Ką daryti, jei vietoje skrydžio siūlo kuponą, o norite susigrąžinti pinigus?
Koronaviruso pandemijos sukrėstas turizmo sektorius išgyvena sudėtingą laikotarpį. Masiškai atšaukdamos suplanuotus skrydžius, oro transporto bendrovės savo klientams neskuba grąžinti pinigų už bilietus ir vietoje to primygtinai siūlo juos iškeisti į kuponus būsimiems skrydžiams.
Skaityti
Svarbi informacija kaip susisiekti su Europos vartotojų centru Lietuvoje
Lietuvos Respublikos Vyriausybei dėl koronaviruso grėsmės paskelbus karantiną, su Europos vartotojų centru Lietuvoje galite susisiekti el. paštu: ECCNET-LT@ec.europa.eu arba tel. +370 5 265 0368.
Skaityti
Kaip atsisakyti pirkinio, kuriuo nusivylėte? Įgudusio ES vartotojo atmintinė
Įsigijote ne tokią prekę, kokios norėjote? Nusivylėte savojo pirkinio kokybe? O galbūt, pamatę gautą siuntinį, tiesiog persigalvojote? Dėl karantino augant internetinės prekybos mastams, vis daugiau vartotojų susiduria su panašiomis dilemomis. Vartotojai, apsiperkantys Europos Sąjungoje, turi išskirtines galimybes ginti savo teises, pasinaudodami privalomąja teisine garantija arba tiesiog atsisakydami sutarties bei susigrąžindami pinigus už prekę. Tačiau abu keliai, nors iš pažiūros panašūs, turi ir esminių skirtumų bei gali lemti visiškai skirtingas pasekmes. Kad neapsigautumėte, Europos vartotojų centras Lietuvoje pateikia išaiškinimą, kuo skiriasi teisinė garantija nuo sutarties atsisakymo teisės bei kaip šiais vartotojo svertais naudotis praktinėse situacijose.
Skaityti
Europos Komisija dėl Koronaviruso
Europos Komisija sukūrė koronavirusui (COVID-19) skirtą svetainę. Joje rasite tikrai naudingos informacijos ir kadangi tai oficiali svetainė, tai galite pasitikėti joje esančia informacija!
Skaityti
DAŽNIAUSI KLAUSIMAI DĖL KELIONIŲ ATŠAUKIMO, SUSIJUSIO SU KORONAVIRUSU
Į kurias šalis ar teritorijas šiuo metu nerekomenduojama vykti?

Skaityti
Vartotojų teisių gynėjai: būdami ES piliečiai, turime išskirtinių privilegijų
Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) fiksuoja didžiausią užklausų kiekį per visą savo istoriją. Koronaviruso pandemijai įžiebus daug naujų nesutarimų tarp vartotojų ir pardavėjų bei paslaugų teikėjų, Lietuvos ir kitų ES šalių narių piliečiai ėmė gerokai dažniau kreiptis į savo šalyse veikiančius Europos vartotojų centrus.
Skaityti
Jūsų keleivių teisės siaučiant virusui
Kokios vartotojų teisės, jeigu įsigyta kelionė lėktuvu buvo atšaukta?
Kokios vartotojų teisės, jeigu įsigyta kelionė sausuma ar jūra buvo atšaukta?
Kur kreiptis kilus problemoms dėl ES valstybėse, Norvegijoje, Islandijoje ir Jungtinėje Karalystėje įsisteigusių paslaugų teikėjų veiklos?
Kur kreiptis, kilus ginčui dėl Lietuvoje veikiančio paslaugų teikėjo?
Skaityti
Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) - kovai su spąstais socialinėje medijoje
Kiekvieną dieną Europos vartotojai susiduria su tikslinėmis reklamomis, kuriose pateikiami viliojantys pasiūlymai socialinėje medijoje. Facebook, YouTube ir kitos socialinės medijos yra greita ir efektyvi priemonė pasiekti vartotojus, pateikiant pasiūlymus, kuriems jie negalės atsispirti. Tačiau kai kurios bendrovės tuo naudojasi norėdamos įvilioti vartotojus į prenumeratos spąstus arba pasisavinti jų pinigus ir duomenis.
Skaityti
1
2 3 ... 13 14 15 >
Pateikti skundą Reikia patarimo