+370 5 265 0368 Konsultacijos I-V (08:00 - 12:00)

Naujienos


Kaip spręsti problemą su pardavėju, kilusią apsiperkant internetu? 6 žingsniai
Nors gyvename internetinės prekybos aukso amžiuje, sunku rasti žmogų, kuris nebūtų bent kartą nusivylęs nuotoliniu būdu įsigytomis prekėmis ar paslaugomis. Netinkamas drabužių dydis ar kokybė, aprašymo neatitikusi laisvalaikio paslauga, atšauktas ar atidėtas skrydis, problemos su išsinuomotu automobiliu – tai tik keletas iš daugelio tipinių atvejų, kuomet ES piliečiai priversti kovoti už savo teises.
Skaityti
Vietoje originalios prekės įsigijote klastotę? Štai kas jūsų laukia
Jos atrodo stilingai ir patraukliai. Jos vilioja nedidele kaina. Tad kam vargintis ir tikrinti, ar tai yra autentiškos prekės, ar tik žinomų prekių ženklų klastotės? Europos vartotojų centras Lietuvoje (EVC) primena apie pagrindinius pavojus, kurie tyko įsigyjant neoriginalius gaminius, bei teikia patarimus, kaip neapsigauti apsiperkant internetu arba atostogų metu užsienio šalyse.
Skaityti
Saugokitės interneto piratų: nelegalios vaizdo transliacijos gali kainuoti labai brangiai
Pirmasis 2020 metų pusmetis buvo aukso amžius verslininkams, užsiimantiems vaizdo įrašų transliavimu internetu. Filmų, serialų, televizijos programų ir kitų vaizdo transliacijų populiarumas karantino laikotarpiu pasiekė tokias aukštumas, jog Europos Komisija rekomendavo turinio tiekėjams laikinai sumažinti transliuojamo vaizdo kokybę, kad būtų išsaugota pakankama interneto sparta pirmojo būtinumo reikmėms.
Skaityti
Į ką atsižvelgti keliautojams COVID-19 pandemijos akivaizdoje?
Šį sekmadienį minimą Pasaulinę turizmo dieną daugelis pasitinka su nerimu: koronavirusas neskuba trauktis iš Europos bei sukelia keblumų tiek kelionių organizatoriams, tiek vežėjams, tiek apgyvendinimo įstaigoms. Nepaisant to, kelionių išsiilgę lietuviai vis drąsiau planuoja naujus maršrutus bei svajoja apie savo atostogas užsienyje, kurias dėl karantino ribojimų pavasario ir vasaros laikotarpiu daug kam teko atidėti. Europos vartotojų centras Lietuvoje dalinasi patarimais, kurie padės turizmo paslaugas įsigyjantiems piliečiams apsisaugoti nuo bereikalingų rizikų ir nuostolių.
Skaityti
Europos Sąjungoje – daugiau dėmesio keliaujančiųjų lėktuvu teisėms
Europos vartotojų centrų tinklui (ECC-Net) sulaukiant tūkstančių nukentėjusių keleivių užklausų, Europos Komisija siūlo atnaujinti ir dar geriau reglamentuoti ES keleivių teises bei įtvirtinti aiškesnį jų užtikrinimo mechanizmą
Skaityti
Dėl pandemijos neįvyko renginys: priimti kuponą ar reikalauti grąžinti pinigus?
Kaip ir dauguma kitų ES šalių, Lietuva tiesia pagalbos ranką renginių organizatoriams. Dėl žemyne siautėjančios pandemijos tekus atšaukti praktiškai visus pavasariui suplanuotus masinio susibūrimo renginius, reguliuotojai sprendžia, kaip suderinti bilietus įsigijusių vartotojų teises su renginių sektoriaus ekonominiu gyvybingumu. Tikimasi, jog didesnė dalis vartotojų, užuot reikalavę grąžinti pinigus, sutiks iš organizatorių priimti kuponus.
Skaityti
Informacija laukiantiems pinigų grąžinimo už Ryanair atšauktus skrydžius
Pastaruoju metu Europos vartotojų centras Lietuvoje (EVC Lietuvoje) sulaukia užklausų, ką daryti, jeigu airių oro transporto bendrovės „Ryanair Holdings Plc“ (Ryanair) kaip žadėjo iki rugsėjo mėnesio negrąžino pinigų už atšauktus skrydžius.
Skaityti
Naujienos norintiems susigrąžinti pinigus už atšauktus Ryanair skrydžius
Nors COVID-19 pandemija Europoje bent jau laikinai suvaldyta, jos pasekmės kelionių sektoriuje bus jaučiamos dar ilgą laiką. Dėl uždarytų valstybių sienų bei didelio keleivių stygiaus masiškai skrydžius atšaukinėjusios oro transporto bendrovės šiandien sprendžia iššūkį, kaip grąžinti pinigus kuponų atsisakiusiems klientams.
Skaityti
Kaip atsisakyti pirkinio, kuriuo nusivylėte? Įgudusio ES vartotojo atmintinė
Įsigijote ne tokią prekę, kokios norėjote? Nusivylėte savojo pirkinio kokybe? O galbūt, pamatę gautą siuntinį, tiesiog persigalvojote? Dėl karantino augant internetinės prekybos mastams, vis daugiau vartotojų susiduria su panašiomis dilemomis. Vartotojai, apsiperkantys Europos Sąjungoje, turi išskirtines galimybes ginti savo teises, pasinaudodami privalomąja teisine garantija arba tiesiog atsisakydami sutarties bei susigrąžindami pinigus už prekę. Tačiau abu keliai, nors iš pažiūros panašūs, turi ir esminių skirtumų bei gali lemti visiškai skirtingas pasekmes. Kad neapsigautumėte, Europos vartotojų centras Lietuvoje pateikia išaiškinimą, kuo skiriasi teisinė garantija nuo sutarties atsisakymo teisės bei kaip šiais vartotojo svertais naudotis praktinėse situacijose.
Skaityti
1
2 3 ... 13 14 15 >
Pateikti skundą Reikia patarimo