Kokią pagalbą teikia Europos vartotojų centras?


Esame pasirengę padėti visiems vartotojams, kitoje nei gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje, Norvegijoje, Islandijoje asmeninio vartojimo tikslais įsigijusiems netinkamos kokybės prekę ar paslaugą! Skundus nagrinėjame taikiu būdu, kompromiso principu.

Oro keleivių teisės:

  • Atidėti, atšaukti skrydžiai;
  • Atsisakymas vežti;
  • Dingęs, sugadintas, vėluojantis bagažas.

Problemos dėl tiesiogiai ar internetu pirktų prekių ar paslaugų.

Problemos dėl automobilių nuomos ar apgyvendinimo paslaugų.

Nesąžiningos sutarčių sąlygos ar komercinė veikla.

Kita.  

Lietuvos vartotojams, kurie įsigyja prekes ir paslaugas iš Lietuvoje registruotų verslininkų. 

Negalime padėti dėl:

  • Maisto produktų;
  • Statybos paslaugų;
  • Nekilnojamojo turto;
  • Farmacijos produktų;
  • Finansinių paslaugų;
  • Draudimo paslaugų;
  • Medicininių paslaugų.

Naujienos


NUO KELIONIŲ ORGANIZATORIAUS WORLD VISITOR AS NUKENTĖJĘ VARTOTOJAI KVIEČIAMI JUNGTIS PRIE GRUPĖS IEŠKINIO
Vilniaus apygardos teisme priimtas grupės atstovo, Lietuvos nacionalinės vartotojų federacijos, pareikštas grupės ieškinys dėl pripažinimo, kad kelionės organizatorius neįvykdė įsipareigojimų ir pažeidė grupės narių teises bei interesus.
Skaityti
Prabangaus sijono detektyvas: pirkėja apkaltinta pažeidusi prekę, nors jos net neišpakavo
Perkantieji rūbus ar avalynę internetu dažnai apsidraudžia įsigydami kelis to paties modelio dydžius. Tinkantį dydį pasilieka, o likusius – grąžina, pasinaudodami sutarties atsisakymo teise. Taip pasielgė ir vartotoja iš Lietuvos, internetinėje parduotuvėje išsirinkusi prabangaus prekių ženklo sijono modelį.
Skaityti
APIE VARTOTOJŲ TEISES KELIAUJANTIEMS NENUMATYTŲ APLINKYBIŲ METU
Pastaruoju metu vis dažniau pasirodant informacijai apie įvairiose turistinėse vietose kylančius gaisrus, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) teikia informaciją vartotojams apie jų teises susidūrus su nenugalimos jėgos aplinkybėmis bei galimybe atsisakyti sudarytų sutarčių.
Skaityti
149 eurų vertės bateliai nusidėvėjo per kelis mėnesius, pardavėjui teko grąžinti pinigus
Žinomo prekinio ženklo sportinius batelius internetu įsigijusi vartotoja iš Lietuvos prekės defektą pastebėjo ne iš karto. 149 eurus kainavę sportbačiai pradėjo plyšti avėjimo metu, o vos po kelių mėnesių – trinti koją. Vartotoja kreipėsi į pardavėją, tačiau savarankiškai išspręsti problemos nepavyko.
Skaityti
Penki patarimai keleiviams, kurių skrydis atšauktas
Vieni iš dažniausiai pasitaikančių nusiskundimų oro keleivių teisių srityje yra nusiskundimai dėl skrydžių atšaukimo. Atšauktas skrydis gali sukelti didelių nepatogumų – keleiviai praranda laiką,  sujaukiami jų planai. Norėdamas jums padėti, Europos vartotojų centras dalinasi patarimais, kaip reikėtų elgtis situacijoje, kai jūsų skrydis atšaukiamas.
Skaityti
5 aktualūs patarimai perkantiems internetu – kaip nepasiduoti „nešvarioms“ pardavėjų taktikoms
Europos Sąjungoje kovo 15-ąją minima Pasaulinė vartotojų teisių diena. Jos tikslas – šviesti ir informuoti vartotojus apie jų teises bei šių teisių gynimo būdus. Pastaraisiais metais smarkiai išaugus atsiskaitymams už pirkinius internetu, Lietuvoje veikiantis Europos vartotojų centras pateikia vertingus patarimus, kaip saugiai apsipirkti taupant pinigus ir tausojant nervus.
Skaityti
Daugiau naujienų
Pateikti skundą Reikia patarimo Apklausa dėl kokybės
zaisk ir suzinok.jpglogotipas your europe