Kokią pagalbą teikia Europos vartotojų centras?


Esame pasirengę padėti visiems vartotojams, kitoje nei gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje, Norvegijoje, Islandijoje asmeninio vartojimo tikslais įsigijusiems netinkamos kokybės prekę ar paslaugą! Skundus nagrinėjame taikiu būdu, kompromiso principu.

Oro keleivių teisės:

  • Atidėti, atšaukti skrydžiai;
  • Atsisakymas vežti;
  • Dingęs, sugadintas, vėluojantis bagažas.

Problemos dėl tiesiogiai ar internetu pirktų prekių ar paslaugų.

Problemos dėl automobilių nuomos ar apgyvendinimo paslaugų.

Nesąžiningos sutarčių sąlygos ar komercinė veikla.

Kita.  

Lietuvos vartotojams, kurie įsigyja prekes ir paslaugas iš Lietuvoje registruotų verslininkų. 

Negalime padėti dėl:

  • Maisto produktų;
  • Statybos paslaugų;
  • Nekilnojamojo turto;
  • Farmacijos produktų;
  • Finansinių paslaugų;
  • Draudimo paslaugų;
  • Medicininių paslaugų.

Naujienos


Europos Sąjungoje – daugiau dėmesio keliaujančiųjų lėktuvu teisėms
Europos vartotojų centrų tinklui (ECC-Net) sulaukiant tūkstančių nukentėjusių keleivių užklausų, Europos Komisija siūlo atnaujinti ir dar geriau reglamentuoti ES keleivių teises bei įtvirtinti aiškesnį jų užtikrinimo mechanizmą
Skaityti
Dėl pandemijos neįvyko renginys: priimti kuponą ar reikalauti grąžinti pinigus?
Kaip ir dauguma kitų ES šalių, Lietuva tiesia pagalbos ranką renginių organizatoriams. Dėl žemyne siautėjančios pandemijos tekus atšaukti praktiškai visus pavasariui suplanuotus masinio susibūrimo renginius, reguliuotojai sprendžia, kaip suderinti bilietus įsigijusių vartotojų teises su renginių sektoriaus ekonominiu gyvybingumu. Tikimasi, jog didesnė dalis vartotojų, užuot reikalavę grąžinti pinigus, sutiks iš organizatorių priimti kuponus.
Skaityti
Naujienos norintiems susigrąžinti pinigus už atšauktus Ryanair skrydžius
Nors COVID-19 pandemija Europoje bent jau laikinai suvaldyta, jos pasekmės kelionių sektoriuje bus jaučiamos dar ilgą laiką. Dėl uždarytų valstybių sienų bei didelio keleivių stygiaus masiškai skrydžius atšaukinėjusios oro transporto bendrovės šiandien sprendžia iššūkį, kaip grąžinti pinigus kuponų atsisakiusiems klientams.
Skaityti
Kaip atsisakyti pirkinio, kuriuo nusivylėte? Įgudusio ES vartotojo atmintinė
Įsigijote ne tokią prekę, kokios norėjote? Nusivylėte savojo pirkinio kokybe? O galbūt, pamatę gautą siuntinį, tiesiog persigalvojote? Dėl karantino augant internetinės prekybos mastams, vis daugiau vartotojų susiduria su panašiomis dilemomis. Vartotojai, apsiperkantys Europos Sąjungoje, turi išskirtines galimybes ginti savo teises, pasinaudodami privalomąja teisine garantija arba tiesiog atsisakydami sutarties bei susigrąžindami pinigus už prekę. Tačiau abu keliai, nors iš pažiūros panašūs, turi ir esminių skirtumų bei gali lemti visiškai skirtingas pasekmes. Kad neapsigautumėte, Europos vartotojų centras Lietuvoje pateikia išaiškinimą, kuo skiriasi teisinė garantija nuo sutarties atsisakymo teisės bei kaip šiais vartotojo svertais naudotis praktinėse situacijose.
Skaityti
Saugokitės interneto piratų: nelegalios vaizdo transliacijos gali kainuoti labai brangiai
Pirmasis 2020 metų pusmetis buvo aukso amžius verslininkams, užsiimantiems vaizdo įrašų transliavimu internetu. Filmų, serialų, televizijos programų ir kitų vaizdo transliacijų populiarumas karantino laikotarpiu pasiekė tokias aukštumas, jog Europos Komisija rekomendavo turinio tiekėjams laikinai sumažinti transliuojamo vaizdo kokybę, kad būtų išsaugota pakankama interneto sparta pirmojo būtinumo reikmėms.
Skaityti
Vartotojų teisių gynėjai: būdami ES piliečiai, turime išskirtinių privilegijų
Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) fiksuoja didžiausią užklausų kiekį per visą savo istoriją. Koronaviruso pandemijai įžiebus daug naujų nesutarimų tarp vartotojų ir pardavėjų bei paslaugų teikėjų, Lietuvos ir kitų ES šalių narių piliečiai ėmė gerokai dažniau kreiptis į savo šalyse veikiančius Europos vartotojų centrus.
Skaityti
Daugiau naujienų
Pateikti skundą Reikia patarimo