- Reikalaukite aviakompanijos atstovų supažindinti su Jums priklausančiomis teisėmis.
- Jeigu aviakompanijos atstovai atsisako supažindinti, daugiau apie Jums priklausančias teises skaitykite Europos Parlamento ir Tarybos reglamente Nr. 261/2004 čia.
- Jei manote, kad aviakompanija ar jos atstovai neužtikrino ar pažeidė Jūsų teises:
- Kreipkitės į aviakompanijos atsakingą darbuotoją ar įgaliotą atstovą, nurodydami, kokių teisių, Jūsų manymu, aviakompanija neužtikrino ir reikalaukite suteikti Jums priklausančias paslaugas;
- Jei nepavyktų šio klausimo išspręsti vietoje, pateikite aviakompanijai raštišką pretenziją (dauguma aviakompanijų turi standartines pretenzijos formas), kurioje reikėtų išdėstyti įvykio aplinkybes ir nurodyti konkrečius reikalavimus;
- Sulaukite atsakymo iš aviakompanijos;
- Jeigu nesulaukėte atsakymo per protingą terminą (ne ilgiau kaip per 2 mėnesius) arba gautas atsakymas Jūsų netenkina, galite kreiptis pagalbos į Europos vartotojų centrą.

TRAVEL