Pateikti skundą


Šiuo metu ruošiame atnaujintą skundo formą. Kol kas lauksime Jūsų skundo laisva forma el. paštu: ECCNET-LT@ec.europa.eu .

Laiške prašau nurodykite:

1.       Jūsų vardas, pavardė;

2.       Jūsų gyvenamosios vietos adresas;

3.       Jūsų telefono numeris;

4.       Jūsų el. pašto adresas;

5.       Pardavėjo/paslaugos teikėjo pavadinimas;

6.       Pardavėjo/paslaugos teikėjo registracijos valstybė bei adresas;

7.       Pardavėjo/paslaugos teikėjo interneto svetainė;

8.       Sutarties sudarymo data;

9.       Prekės/paslaugos pristatymo data;

10.   Sutarties sudarymo būdas (el. prekyba, telefonu, vietoje, aukcione ar kitu būdu);

11.   Prekės/paslaugos kaina;

12.   Atsiskaitymo būdas (banko pavedimu, grynaisiais, kredito kortele ar pan.);

13.   Data, kada dėl iškilusios problemos kreipėtės į pardavėją/paslaugos teikėją;

14.   Iškilusios problemos aprašymas;

15.   Pageidaujamas iškilusios problemos sprendimo būdas;

16.   Prie skundo pridedami su problema susiję dokumentai.

Jei nežinote ir negalite mums pateikti informacijos, kurios prašome aukščiau nurodytais punktais, tą punktą praleiskite.

Pateikti skundą Reikia patarimo 

Lytis

Amžius

Atgal

Kaip sužinojote apie Europos vartotojų centrą?*

Atgal

Ar esate patenkinta/as Europos vartotojų centro suteiktų paslaugų kokybe?*

Atgal

Ar Jums suteikta pagalba bei patarimai padėjo Jums geriau suprasti Jūsų teises pardavėjo/paslaugos teikėjo atžvilgiu, ar tai padėjo išspręsti Jūsų problemą?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centras į Jūsų paklausimus atsakė greitai?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centro interneto svetaine paprasta naudoti?*

Atgal
Rezultatas