+370 5 265 0368

2018 m. gegužė – nepavykęs prekių grąžinimas

2018-06-04
Vartotoja iš Lietuvos internetu iš Pardavėjo registruoto Italijoje užsisakė vaikiškų drabužėlių. Keli užsakyti daiktai netiko ir vartotoja kreipėsi į Pardavėją dėl dalies prekių grąžinimo. Gavusi automatinį atsakymą, kad jūsų grąžinimo prašymas priimtas ir laukite atvykstant kurjerio, kuris paims netikusias prekes. Savaitę nesulaukusi jokių žinių iš kurjerio, vartotoja dar kartą kreipėsi į Pardavėją, tačiau atsakymo negavo. Po kelių nesėkmingų bandymų susisiekti, vartotoja kreipėsi pagalbos į Europos vartotojų centrą Lietuvoje. Europos vartotojų centras Lietuvoje pasidalino byla su Europos vartotojų centrą Italijoje ir bendradarbiaujant abiem centrams pardavėjas atsiuntė kurjerį paimti prekės ir grąžino pinigus.
Pateikti skundą Reikia patarimo

Lytis

Amžius

Atgal

Kaip sužinojote apie Europos vartotojų centrą?*

Atgal

Ar esate patenkinta/as Europos vartotojų centro suteiktų paslaugų kokybe?*

Atgal

Ar Jums suteikta pagalba bei patarimai padėjo Jums geriau suprasti Jūsų teises pardavėjo/paslaugos teikėjo atžvilgiu, ar tai padėjo išspręsti Jūsų problemą?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centras į Jūsų paklausimus atsakė greitai?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centro interneto svetaine paprasta naudoti?*

Atgal
Rezultatas