+370 5 265 0368

2017 m. balandis – kompensacija už Romoje praleistą naktį dėl vėlavusio traukinio

2017-05-02

Lietuvos vartotoja kelionės Italijoje metu Perudža traukinių stotyje įsigijo traukinio bilietus Perudža – Roma – Aversa. Traukinys iš Perudža į Romą vėlavo atvykti apie 45 min., o persėdimui į kitą traukinį, vežantį iš Romos į Aversą, buvo skirta tik 20 minučių, todėl vartotoja į jį nespėjo. Moteris buvo priversta nakvoti Romoje, ji išsinuomojo kambarį viešbutyje. Kitą dieną vartotoja išvyko į Aversą, pasinaudodama traukinio, į kurį prieš tai nespėjo, bilietu. Bilietų kontrolieriai traukinyje pasiteiravo, kodėl biliete nurodyta ankstesnės dienos data, tačiau vartotojai paaiškinus situaciją, naujo bilieto pirkti nereikalavo. Grįžusi namo, vartotoja kreipėsi į vežėją, registruotą Italijoje, kad kompensuotų  pinigines išlaidas už viešbučio paslaugas Romoje. Vežėjas atsisakė sumokėti pinigus, motyvuodamas, kad įvyko techninis gedimas ir jie tokiu atveju neatsako už traukinio vėlavimo pasekmes. Nepavykus savarankiškai išspręsti problemos, vartotoja kreipėsi pagalbos į Europos vartotojų centrą Lietuvoje, kuris sėkmingai bendradarbiaudamas su Europos vartotojų centru Italijoje, padėjo vartotojai gauti kompensaciją už viešbučio paslaugas Romoje.

Pateikti skundą Reikia patarimo

Lytis

Amžius

Atgal

Kaip sužinojote apie Europos vartotojų centrą?*

Atgal

Ar esate patenkinta/as Europos vartotojų centro suteiktų paslaugų kokybe?*

Atgal

Ar Jums suteikta pagalba bei patarimai padėjo Jums geriau suprasti Jūsų teises pardavėjo/paslaugos teikėjo atžvilgiu, ar tai padėjo išspręsti Jūsų problemą?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centras į Jūsų paklausimus atsakė greitai?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centro interneto svetaine paprasta naudoti?*

Atgal
Rezultatas