+370 5 265 0368

Naujienos


Būkite atsargūs pirkdami internetu - čia taip pat siautėja sukčiai
Į Europos vartotojų centrą neretai kreipiasi vartotojai, kurie negauna internetu užsakytų prekių. Centro ekspertai įspėja - pirkdami internetu galite įkliūti į sukčių spąstus ir pinigus pervesti visai ne pardavėjams. Šiuo metu sukčiai mėgsta naudoti toliau pateiktas sukčiavimo schemas.
Skaityti
2017 m. birželis – nepagrįstai didelė suma už pavėluotai grąžintą išsinuomotą automobilį
Lietuvos vartotojas internetu užsisakė automobilio nuomos ir papildomo draudimo paslaugas iš nuomos kompanijos Italijoje. Sutartyje buvo nurodyta, kad automobilis turi būti grąžintas po 6 dienų oro uoste 10 val. Kelyje į oro uostą kelyje pasitaikė avarija, kuri sutrikdė eismą, todėl vartotojas pavėlavo grąžinti automobilį apie 1.5 val.
Skaityti
ECC-Net perspėja vartotojus apie dažnai pasitaikančius kainų pokyčius užsakant keliones internetu
Orai vis labiau džiugina ir dauguma mūsų nekantraudami laukia atostogų. Interneto amžiuje jas galima suplanuoti labai greitai ir paprastai: vos keletas minučių prie kompiuterio – ir kelionė užsakyta. Tačiau prisiminkite, kad iš pirmo žvilgsnio puikūs pasiūlymai nebūtinai palankūs jums. 2015 m. net 19 proc. visų Europos vartotojų centro tinklo (ECC-Net) gautų skundų – dėl vartotojų teisių pažeidimų užsakant keliones.
Skaityti
2017 m. liepa – skirtingi batai
Lietuvos vartotoja su vyru keliaudama po Lenkiją parduotuvėje įsigijo 3 poras batų. Pardavėjas išsirinktus batus sudėjo į dėžutes, vartotoja atsiskaitė ir išvažiavo namo. Tik grįžus namo į Lietuvą moteris pastebėjo, kad vienoje batų dėžutėje sudėti skirtingi batai.
Skaityti
2017 m. gegužė – grąžinti pinigai už nekokybišką lagaminą
Lietuvos vartotojas parduotuvėje Danijoje įsigijo lagaminą. Deja, lagaminas sulūžo jau pirmosios kelionės metu, tempiant jį iš laivo. Vartotojas kreipėsi į Danijoje registruotą pardavėją,  kad būtų grąžinti pinigai už nekokybišką lagaminą, tačiau atsakymo nesulaukė.
Skaityti
3,5 milijonai europiečių pateko į prenumeratos spąstus
Per pastaruosius trejus metus apie 3,5 milijonai Europos vartotojų pateko į prenumeratos spąstus. Iš jų net 19 proc. sumokėjo įvairioms bendrovėms reikalaujamą sumą pinigų, net jei jie nieko neužsakė.
Skaityti
Vartotojai galės pasinaudoti Europos ieškinių dėl nedidelių sumų procedūra ieškiniams iki 5 000 eurų
Nuo 2017 m. liepos 14 d. teisminių ieškinių, pagal Europos ieškinių dėl nedidelių sumų procedūra, maksimali suma padidinta nuo 2 000 iki 5 000 eurų!
Skaityti
Europos vartotojų centras dalyvaus šventėje „Myliu Palangą“
Jei šį savaitgalį dalyvausite Palangos kurorto šventėje „Myliu Palangą“, šeštadienį (gegužės 27 d.) būtinai apsilankykite informacinėje Europos vartotojų centro palapinėje. Čia gausite daug naudingos informacijos, kurią būtina žinoti keliaujant arba perkant kitoje Europos Sąjungos šalyje. Visų lankytojų taip pat laukia smagios viktorinos, žaidimai ir dovanos.
Skaityti
2017 m. balandis – kompensacija už Romoje praleistą naktį dėl vėlavusio traukinio
Lietuvos vartotoja kelionės Italijoje metu Perudža traukinių stotyje įsigijo traukinio bilietus Perudža – Roma – Aversa. Traukinys iš Perudža į Romą vėlavo atvykti apie 45 min., o persėdimui į kitą traukinį, vežantį iš Romos į Aversą, buvo skirta tik 20 minučių, todėl vartotoja į jį nespėjo. Moteris buvo priversta nakvoti Romoje, ji išsinuomojo kambarį viešbutyje.
Skaityti
1
2 3 ... 6 7 8 >
Pateikti skundą Reikia patarimo

Lytis

Amžius

Atgal

Kaip sužinojote apie Europos vartotojų centrą?*

Atgal

Ar esate patenkinta/as Europos vartotojų centro suteiktų paslaugų kokybe?*

Atgal

Ar Jums suteikta pagalba bei patarimai padėjo Jums geriau suprasti Jūsų teises pardavėjo/paslaugos teikėjo atžvilgiu, ar tai padėjo išspręsti Jūsų problemą?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centras į Jūsų paklausimus atsakė greitai?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centro interneto svetaine paprasta naudoti?*

Atgal
Rezultatas