Kokią pagalbą teikia Europos vartotojų centras?


Esame pasirengę padėti visiems vartotojams, kitoje nei gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje, Norvegijoje, Islandijoje asmeninio vartojimo tikslais įsigijusiems netinkamos kokybės prekę ar paslaugą! Skundus nagrinėjame taikiu būdu, kompromiso principu.

Oro keleivių teisės:

  • Atidėti, atšaukti skrydžiai;
  • Atsisakymas vežti;
  • Dingęs, sugadintas, vėluojantis bagažas.

Problemos dėl tiesiogiai ar internetu pirktų prekių ar paslaugų.

Problemos dėl automobilių nuomos ar apgyvendinimo paslaugų.

Nesąžiningos sutarčių sąlygos ar komercinė veikla.

Kita.  

Lietuvos vartotojams, kurie įsigyja prekes ir paslaugas iš Lietuvoje registruotų verslininkų. 

Negalime padėti dėl:

  • Maisto produktų;
  • Statybos paslaugų;
  • Nekilnojamojo turto;
  • Farmacijos produktų;
  • Finansinių paslaugų;
  • Draudimo paslaugų;
  • Medicininių paslaugų.

Naujienos


Ieškote antros pusės pažinčių svetainėse? Žinokite savo teises!
Artėjant Valentino dienai visus tarsi apsėda meilės virusas: televizijos rodo daug filmų apie meilę, restoranai siūlo romantiškas vakarienes dviems, parduotuvės ragina nepamiršti mylimų žmonių ir pirkti jiems dovanas. Nemažai vienišų žmonių tokiu metu pasiryžta susirasti antrąją pusę ir užsiregistruoja pažinčių svetainėse. Europos vartotojų centro (EVC) Lietuvoje specialistai įspėja – būkite atsargūs, kai kada tokios svetainės siekia tik pasipelnyti ir registracija gali kainuoti labai brangiai!
Skaityti
Saugesnio interneto diena - didesniam jaunųjų vartotojų budrumui
2017 m. vasario 7 d. Europoje minima Saugesnio interneto diena, kurios tikslas - paskatinti jaunus žmones saugiau ir atsakingiau naudotis internetu bendraujant, apsiperkant, siunčiantis filmus bei muziką. Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) prisideda prie šios iniciatyvos ir primena - kad naudojantis internetu nekiltų problemų, prisiminkite keletą svarbiausių taisyklių.
Skaityti
2016 m. Lietuvos SOLVIT centro veiklos ataskaita
Kviečiame susipažinti su 2016 m. Lietuvos SOLVIT centro veiklos ataskaita.
Skaityti
Kovoje dėl vartotojų teisių - 63 proc. sėkmės atvejų!
Jei kitoje Europos Sąjungos valstybėje įsigijote nekokybišką prekę ar paslaugą, nedvejodami kreipkitės į Europos vartotojų centrą (EVC) Lietuvoje! Čia teikiama nemokama, bet tikrai efektyvi pagalba - 2016 m. net 63 proc. skundus pateikusių vartotojų padedant Centro specialistams sėkmingai išsprendė savo problemas.
Skaityti
2017 m. sausis – registruotas bagažas
Lietuvos vartotojas internetinėje kelionių agentūros svetainėje užsisakė skrydį iš Amsterdamo į Zagrebą ir atgal bei vieno registruoto bagažo vieneto transportavimo paslaugą abiejų skrydžių metu. Asmuo gavo užsakymo patvirtinimą, kuriame buvo nurodyta, kad užsakymas sėkmingai įvykdytas ir apmokėtas.
Skaityti
Būkite atsargūs - Berlyne siautėja nesąžiningi bilietų kontrolieriai
Europos vartotojų centras Vokietijoje perspėja - bilietų kontrolieriai, dirbantys Deutsche Bahn AG kompanijoje, apgaudinėja keleivius, važiuojančius Berlyno miesto geležinkeliu (S-Bahn). Kaip praneša Vokietijos federalinė policija, jie atidžiai stebi keleivius, kurie gerai neišmano bilietų sistemos ir dėl to netyčia įsigyja netinkamus bilietus ar juos neteisingai pažymi.
Skaityti
Daugiau naujienų