Kokią pagalbą teikia Europos vartotojų centras?


Esame pasirengę padėti visiems vartotojams, kitoje nei gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje, Norvegijoje, Islandijoje asmeninio vartojimo tikslais įsigijusiems netinkamos kokybės prekę ar paslaugą! Skundus nagrinėjame taikiu būdu, kompromiso principu.

Oro keleivių teisės:

  • Atidėti, atšaukti skrydžiai;
  • Atsisakymas vežti;
  • Dingęs, sugadintas, vėluojantis bagažas.

Problemos dėl tiesiogiai ar internetu pirktų prekių ar paslaugų.

Problemos dėl automobilių nuomos ar apgyvendinimo paslaugų.

Nesąžiningos sutarčių sąlygos ar komercinė veikla.

Kita.  

Lietuvos vartotojams, kurie įsigyja prekes ir paslaugas iš Lietuvoje registruotų verslininkų. 

Negalime padėti dėl:

  • Maisto produktų;
  • Statybos paslaugų;
  • Nekilnojamojo turto;
  • Farmacijos produktų;
  • Finansinių paslaugų;
  • Draudimo paslaugų;
  • Medicininių paslaugų.

Naujienos


3,5 milijonai europiečių pateko į prenumeratos spąstus
Per pastaruosius trejus metus apie 3,5 milijonai Europos vartotojų pateko į prenumeratos spąstus. Iš jų net 19 proc. sumokėjo įvairioms bendrovėms reikalaujamą sumą pinigų, net jei jie nieko neužsakė.
Skaityti
2017 m. kovas – supainioti užsakymai
Lietuvos vartotoja Ispanijoje registruotoje internetinėje parduotuvėje užsisakė 3 poras kelnių ir paltuką. Gavusi siuntinį vartotoja buvo nemaloniai nustebinta – jai atsiuntė kito asmens, gyvenančio Lietuvoje, užsakymą (ant siuntinio dėžės buvo užklijuoti du adresai).
Skaityti
2017 m. balandis – kompensacija už Romoje praleistą naktį dėl vėlavusio traukinio
Lietuvos vartotoja kelionės Italijoje metu Perudža traukinių stotyje įsigijo traukinio bilietus Perudža – Roma – Aversa. Traukinys iš Perudža į Romą vėlavo atvykti apie 45 min., o persėdimui į kitą traukinį, vežantį iš Romos į Aversą, buvo skirta tik 20 minučių, todėl vartotoja į jį nespėjo. Moteris buvo priversta nakvoti Romoje, ji išsinuomojo kambarį viešbutyje.
Skaityti
Perkame ir ginčus sprendžiame internetu: pirmaisiais metais naująja Europos platforma pasinaudojo 24 000 vartotojų
Europos Sąjungoje daug dėmesio skiriama vartotojų teisių apsaugai, tačiau vartotojai vis dar susiduria su problemomis dėl jų patirtų nuostolių atlyginimo, ypač jei prekes ar paslaugas įsigijo kitoje ES šalyje. Vartotojai, perkantys internetu, privalo turėti galimybę internetu spręsti ir ginčus, kilusius, pavyzdžiui dėl to, kad pardavėjas nenori taisyti sugedusio kompiuterio, kuriam dar taikoma teisinė garantija arba kai kelionių agentas negrąžina pinigų už neįvykusias atostogas.
Skaityti
Atostogų užsakymas internetu. Komisija ir vartotojų apsaugos tarnybos imasi priemonių prieš vartotojus klaidinančius kelionių užsakymo portalus
Nors vis labiau įprasta viešbutį ar skrydį užsisakyti internetu, vartotojams kelionių užsakymas internetu kelia vis daugiau rūpesčių. Europos vartotojų centrų duomenimis, pastaruoju metu būtent šiomis paslaugomis vartotojai skundžiasi dažniausiai.
Skaityti
Europos bendruomenei - 60 metų: siekiame, kad vartotojai nejaustų sienų
Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) padeda vartotojams pasinaudoti visais bendros rinkos privalumais.
Prieš 60 metų, 1957 m. kovo 25 d. Romoje buvo pasirašytos pagrindinės sutartys, padėję Europos Ekonominės bendrijos (EEB) pagrindus. Šiandien Europos Sąjunga yra didžiausia pasaulyje rinka, turinti 508 milijardų vartotojų, kuriems svarbu, kad asmenų, prekių ir paslaugų laisvo judėjimo ES teritorijoje sąlygomis būtų užtikrintos ir vartotojų teisės.  
Skaityti
Daugiau naujienų