+370 5 265 0368

Veiklos ataskaitos



2016 m. ataskaita 2017-01-31
  • 63 proc. skundus pateikusių vartotojų padedant Centro specialistams sėkmingai išsprendė savo problemas: jiems buvo grąžintos neteisingai nuskaičiuotos lėšos, išmokėtos kompensacijos, panaikintos sąskaitos už neužsakytas prekes, pardavėjai/paslaugų teikėjai įvykdė prisiimtus įsipareigojimus. Dar yra skundų, kurių nagrinėjimas nepasibaigęs.
  • 64 261 euro sumą per 2016 metus pavyko atgauti vartotojams, kurie kreipėsi pagalbos į Europos vartotojų centrą Lietuvoje. Ši suma yra 2,2 karto didesnė nei 2015 m.
  • Suorganizuoti 22 seminarai apie vartotojų teises ES, kuriuose dalyvavo ne mažiau kaip 728 dalyviai!
  • 13 renginių įvairiuose Lietuvos miestuose aplankė Centro specialistų komanda su mobiliu konsultaciniu centru (informacine palapine ir stendu), kad vartotojai gautų nemokamas konsultacijas savo mieste!
  • Transliuoti 7 televizijos reportažai ir 120 radijo reportažų apie Centro veiklą!
  • Sukurti ir pagaminti 4 reklaminiai-informaciniai video filmai, informuojantys apie Europos vartotojų centro paslaugas bei svarbiausias vartotojų teisių pažeidimų sritis, transliuoti internete, lauko ekranuose bei regioninių televizijų kanalais.
  • Mažiausiai 80 publikacijų paskelbta spaudoje ir internetiniuose portaluose!
  • Centro puslapis Facebook socialiniame tinkle 2016 m. pabaigoje turėjo 2044 sekėjus, Twitter paskyra – 157 sekėjus.
  • 54 373 lankytojai per metus apsilankė puslapyje www.ecc.lt (83 proc. daugiau nei 2015 m.).
Europos vartotojų centro 2016 m. veiklos ataskaita Parsisiųsti PDF

2015 m. ataskaita 2016-03-01
  • 22 831 euras – Centro pagalba vartotojams atgauta suma per 2015 metus (2016 m. kovo 1 d. duomenys)! Be to, daugeliui vartotojų buvo panaikintos sąskaitos už neužsakytas prekes, įvykdyti pardavėjų/paslaugų teikėjų prisiimti įsipareigojimai. Dar yra skundų, kurių nagrinėjimas nepasibaigęs.
  • Suorganizuoti 39 seminarai apie vartotojų teises ES, kuriuose dalyvavo ne mažiau kaip 1486 dalyviai!
  • Dalyvauta 4 televizijos laidose ir kalbėta 65 radijo laidose!
  • Mažiausiai 134 publikacijos spaudoje ir internetiniuose portaluose!
  • Centro puslapis Facebook socialiniame tinkle 2015 m. pabaigoje turėjo 1726 fanus.
  • Centro paskyrą Twitter socialiniame tinkle seka 121 žmogus.
  • Išleista naujų informacinių leidinių vartotojams – kišeniniai lankstinukai apie Europos vartotojų centrą, oro keleivių teises, automobilio nuomą, elektroninę prekybą, mobiliąją programėlę „ECC-Net: Travel“ bei kartu su Valstybine vartotoju teisių apsaugos tarnyba išleistas lankstukas „Vartotojams ir verslininkams perkantiems/parduodantiems nuotoliniu būdu ar ne prekybai skirtose patalpose“. Taip pat išleista kitos reklaminės medžiagos: atminties raktai, bagažo žymekliai, sieniniai kalendoriai, darbo knygos, maišeliai, užrašinės su tušinukais, rašiklių rinkiniai, silikoniniai dėkliukai prie telefono, kalėdiniai domino, veltiniai elgės žaisliukai, skėčiai ir saldainiai.
Europos vartotojų centro 2015 m. veiklos ataskaita Parsisiųsti PDF

2014 m. ataskaita 2016-05-17
  • 66 126 litai – Centro pagalba vartotojams atgauta suma per 2014 metus (2015 m. vasario 12 d. duomenys)! Be to, daugeliui vartotojų buvo panaikintos sąskaitos už neužsakytas prekes, įvykdyti pardavėjų/paslaugų teikėjų prisiimti įsipareigojimai. Dar yra skundų, kurių nagrinėjimas nepasibaigęs.
  • Suorganizuoti 24 seminarai apie vartotojų teises ES, kuriuose dalyvavo ne mažiau kaip 729 dalyviai!
  • Dalyvauta 5 televizijos laidose ir kalbėta 71 radijo laidoje!
  • Mažiausiai 96 publikacijos spaudoje ir internetiniuose portaluose!
  • Centro puslapis Facebook socialiniame tinkle 2014 m. pabaigoje turėjo 1311 fanų.
  • Centro paskyrą Twitter socialiniame tinkle seka 88 žmonės.
  • Išleista naujų informacinių leidinių vartotojams – kišeniniai lankstinukai apie automobilio nuomą, ką reikia žinoti perkant internetu, kišeniniai kalendoriai su 10 patarimų keliaujantiems bei kitos reklaminės medžiagos: reklaminis stendas, atminties raktai, universalios mobilių įrenginių pakrovimo stotelės, bagažo žymekliai, kelionių dokumentų dėklai, sieniniai kalendoriai, darbo knygos.
Europos vartotojų centro 2014 m. veiklos ataskaita Parsisiųsti PDF

2013 m. ataskaita 2015-02-13
  • 68265 litų – Centro pagalba vartotojams atgauta suma per 2013 metus (2014 m. sausio 22 d. duomenys)! Be to, daugeliui vartotojų buvo panaikintos sąskaitos už neužsakytas prekes, įvykdyti pardavėjų/paslaugų teikėjų prisiimti įsipareigojimai. Yra dar ir nagrinėjamų skundų.
  • Suorganizuoti 39 seminarai apie vartotojų teises ES, 1541 dalyviai!
  • 4 televizijos ir 64 radijo reportažai!
  • 33 publikacijos spaudoje ir internetiniuose portaluose!
  • Centro puslapis Facebook socialiniame tinkle 2013 m. pabaigoje turėjo 1026 fanus.
  • Centras sukūrė savo paskyrą Twitter socialiniame tinkle, kur mūsų naujienas seka jau 61 žmogus.
  • Išleista naujos medžiagos vartotojams – kišeninės kortelės apie oro keleivių teises, bagažo etiketės, krepšeliai skysčiams, kelioninės svarstyklės, reklaminis stendas ir darbo kalendoriai.
Europos vartotojų centro 2013 m. veiklos ataskaita Parsisiųsti PDF

2012 m. ataskaita 2013-02-26
  • 55341,59 litų – Centro pagalba vartotojams atgauta suma per 2012 metus (2013 m. vasario mėn. duomenys)! Be to, daugeliui vartotojų buvo panaikintos sąskaitos už neužsakytas prekes, įvykdyti pardavėjų/paslaugų teikėjų prisiimti įsipareigojimai. Yra dar ir nagrinėjamų skundų.
  • Suorganizuoti 25 seminarai apie vartotojų teises ES, 1245 dalyviai!
  • 2 televizijos ir 112 radijo reportažų!
  • Centras sukūrė savo profilį geolokaciniame socialiniame tinkle ,,Foursquare“, kuriame vartotojai gali palikti atsiliepimus, įkelti nuotraukų!
  • 50 publikacijų spaudoje ir internetiniuose portaluose!
  • Centro puslapis Facebook socialiniame tinkle 2012 m. pabaigoje turėjo 808 fanus.
  • Išleista naujų informacinių leidinių vartotojams – kišeninės kortelės apie Centrą, bagažo etiketės, medžiaginiai maišeliai, reklaminis stendas ir kalendoriai.
Europos vartotojų centro 2012 m. veiklos ataskaita Parsisiųsti PDF

2011 m. ataskaita 2011-12-31
  • 57050 litų – Centro pagalba vartotojams atgauta suma per 2011 metus(2012 m. vasario mėn. duomenys)! Be to, daugeliui vartotojų buvo panaikintos sąskaitos už neužsakytas prekes, įvykdyti pardavėjų/paslaugų teikėjų prisiimti įsipareigojimai.
  • Suorganizuotas 31 seminaras apie vartotojų teises ES, 1264 dalyviai!
  • 10 televizijos ir 53 radijo reportažai!
  • Naujas ,,Youtube“ kanalas!
  • 47 publikacijos spaudoje ir internetiniuose portaluose!
  • Centro puslapis Facebook socialiniame tinkle 2011 m. pabaigoje turėjo 580 fanų.
  • „Pirkimų pagalbininkas Howard“ pasiekiamas lietuvių kalba!
  • Išleista naujų informacinių leidinių vartotojams – kišeninės kortelės apie Centrą, bagažo etiketės, medžiaginiai maišeliai, reklaminis stendas ir kalendoriai.
  • Centrą galite rasti „Google Maps“ žemėlapių sistemoje ir palikti savo atsiliepimą!
Europos vartotojų centro 2011 m. veiklos ataskaita Parsisiųsti PDF

Viešieji pirkimai


Supaprastintų viešųjų pirkimų taisyklės

Viešosios įstaigos "Europos vartotojų centras" supaprastintų viešųjų pirkimų taisyklės nustato perkančiosios organizacijos vykdomų prekių, paslaugų ir darbų supaprastintų viešųjų pirkimų būdus ir jų procedūrų atlikimo tvarką, pirkimo dokumentų rengimo ir teikimo tiekėjams reikalavimus, ginčų nagrinėjimo procedūras.

2015 01 09Parsisiųsti PDF

2017 m.
2017-04-14 Parsisiųsti PDF
2017-04-19 Parsisiųsti PDF
2016 m.
2016-09-21 Parsisiųsti PDF
2017-02-28 Parsisiųsti PDF
2017-05-16 Parsisiųsti PDF
2015 m.
2016-05-18 Parsisiųsti PDF
2015-01-29 Parsisiųsti PDF
2016-05-25 Parsisiųsti PDF
2016-05-25 Parsisiųsti PDF
2016-05-25 Parsisiųsti PDF
2017-05-16 Parsisiųsti PDF
2014 m.
2016-05-25 Parsisiųsti PDF
2016-05-25 Parsisiųsti PDF
2016-05-25 Parsisiųsti PDF
2016-05-25 Parsisiųsti PDF
2016-05-25 Parsisiųsti PDF
Pateikti skundą Reikia patarimo

Lytis

Amžius

Atgal

Kaip sužinojote apie Europos vartotojų centrą?*

Atgal

Ar esate patenkinta/as Europos vartotojų centro suteiktų paslaugų kokybe?*

Atgal

Ar Jums suteikta pagalba bei patarimai padėjo Jums geriau suprasti Jūsų teises pardavėjo/paslaugos teikėjo atžvilgiu, ar tai padėjo išspręsti Jūsų problemą?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centras į Jūsų paklausimus atsakė greitai?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centro interneto svetaine paprasta naudoti?*

Atgal
Rezultatas