+370 5 265 0368

EVC veikla Lietuvoje


Europos vartotojų centras įsteigtas Europos Komisijos ir Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos susitarimu, ir veikia Lietuvoje nuo 2005 m.

Europos vartotojų centro misija – padėti spręsti problemas, kilusias Lietuvoje reziduojantiems vartotojams, jei jie įsigijo nekokybišką prekę ar paslaugą kitoje Europos Sąjungos (toliau - ES) valstybėje narėje bei Norvegijoje ar Islandijoje, ir kitose ES valstybėse narėse bei Norvegijoje ar Islandijoje reziduojantiems vartotojams, įsigijusiems nekokybišką prekę ar paslaugą Lietuvoje.

Europos vartotojų centro teikiamos paslaugos – nemokamos.

Europos vartotojų centrai veikia 28 ES valstybėse narėse bei Norvegijoje ir Islandijoje. Jie visi sudaro Europos vartotojų centrų bendradarbiavimo tinklą (ECC-Net), kad galėtų geriau atstovauti vartotojams ir teiktų pagalbą ginant pažeistas vartotojų teises ES.

Europos vartotojų centras:

  • informuos apie jūsų, kaip vartotojo, teises ir galimybes ES;
  • suteiks nemokamą konsultaciją Jūsų konkrečiu atveju;
  • supažindins su ES ir nacionalinės teisės pagrindais, ginančiais vartotoją;
  • bendradarbiaudamas su kitų ES šalių Europos vartotojų centrais, padės taikiu būdu išspręsti skundą (ginčą);
  • padės siekti kompensacijos už patirtus nuostolius;
  • jeigu skundo (ginčo) nebus kompetentinga išspręsti, nukreips į atitinkamą instituciją.
Daugiau informacijos apie Europos vartotojų centrą

Parsisiųsti PDF

Parsisiųsti PDF

Parsisiųsti PDF

Parsisiųsti PDF



Pateikti skundą Reikia patarimo

Lytis

Amžius

Atgal

Kaip sužinojote apie Europos vartotojų centrą?*

Atgal

Ar esate patenkinta/as Europos vartotojų centro suteiktų paslaugų kokybe?*

Atgal

Ar Jums suteikta pagalba bei patarimai padėjo Jums geriau suprasti Jūsų teises pardavėjo/paslaugos teikėjo atžvilgiu, ar tai padėjo išspręsti Jūsų problemą?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centras į Jūsų paklausimus atsakė greitai?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centro interneto svetaine paprasta naudoti?*

Atgal
Rezultatas