Kokią pagalbą teikia Europos vartotojų centras?


Esame pasirengę padėti visiems vartotojams, kitoje nei gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje, Norvegijoje, Islandijoje asmeninio vartojimo tikslais įsigijusiems netinkamos kokybės prekę ar paslaugą! Skundus nagrinėjame taikiu būdu, kompromiso principu.

Oro keleivių teisės:

  • Atidėti, atšaukti skrydžiai;
  • Atsisakymas vežti;
  • Dingęs, sugadintas, vėluojantis bagažas.

Problemos dėl tiesiogiai ar internetu pirktų prekių ar paslaugų.

Problemos dėl automobilių nuomos ar apgyvendinimo paslaugų.

Nesąžiningos sutarčių sąlygos ar komercinė veikla.

Kita.  

Lietuvos vartotojams, kurie įsigyja prekes ir paslaugas iš Lietuvoje registruotų verslininkų. 

Negalime padėti dėl:

  • Maisto produktų;
  • Statybos paslaugų;
  • Nekilnojamojo turto;
  • Farmacijos produktų;
  • Finansinių paslaugų;
  • Draudimo paslaugų;
  • Medicininių paslaugų.

Naujienos


KĄ DARYTI, JEI KELIONĖS MALONUMUS APKARTINO SUGADINTAS BAGAŽAS?
Vasaros laikotarpiu Lietuvos gyventojų kelionių skaičius į užsienį gerokai padidėja, o vienas mėgstamiausių keliavimo būdų – kelionės lėktuvu. Tad kiekvienam keliautojui svarbu žinoti, kokios yra oro keleivių teisės, kaip elgtis bei kokios kompensacijos numatomos dingus, sugadinus ar vėluojant bagažui.
Skaityti
Gedimino prospekte – šventė ir naudingi patarimai
Gegužės 9 d. Vilniaus Kudirkos aikštėje Europos dienos proga – nemokamos konsultacijos ir informacija visiems Lietuvos piliečiams. Minint tarptautinę Europos taikos ir vienybės dieną Europos vartotojų centras primins Lietuvos vartotojams jų teises.
Skaityti
PATARIMAI NUOMOJANTIS AUTOMOBILĮ EUROPOJE
Praėjusių metų rudenį keliautoja iš Lietuvos sudarė automobilio nuomos sutartį su paslaugos teikėju Italijoje. Automobilis buvo grąžintas laiku ir jį priėmęs darbuotojas raštu patvirtino, kad automobilis grąžintas tvarkingas. Praėjus daugiau nei pusmečiui, tikrindama banko sąskaitą vartotoja pastebėjo, kad nuomos paslaugos teikėjas nuskaičiavo 42,70 eurų.
Skaityti
Kaip gauti kompensaciją, kai Jūsų skrydis atšaukiamas arba atidėtas?
Dažnas vartotojas yra patekęs į tokią situaciją, kai ilgai lauktų atostogų ar verslo kelionės planus sujaukia atšauktas ar ilgam atidėtas skrydis ir oro uoste tenka užtrukti ilgiau nei tikėtasi. Kiekvienas vartotojas tam tikrais atvejais turi teisę reikalauti kompensacijos už patirtus nepatogumus.
Skaityti
2018 m. gegužė – nepavykęs prekių grąžinimas
Vartotoja iš Lietuvos internetu iš Pardavėjo registruoto Italijoje užsisakė vaikiškų drabužėlių. Keli užsakyti daiktai netiko ir vartotoja kreipėsi į Pardavėją dėl dalies prekių grąžinimo. Gavusi automatinį atsakymą, kad jūsų grąžinimo prašymas priimtas ir laukite atvykstant kurjerio, kuris paims netikusias prekes.
Skaityti
Alytuje organizuojamas seminaras verslininkams (2018-05-08)
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – Tarnyba) kartu su Europos vartotojų centru organizuoja seminarą verslininkams ir vartotojams, kurio metu dalyviams bus pristatytos Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo naujovės, informacija apie internetu bei mažmeninėje prekyboje įsigytų prekių keitimą ir grąžinimą, taip pat bus suteikta informacija apie vartotojų teises Europos Sąjungoje.
Skaityti
Daugiau naujienų
Pateikti skundą Reikia patarimo 

Lytis

Amžius

Atgal

Kaip sužinojote apie Europos vartotojų centrą?*

Atgal

Ar esate patenkinta/as Europos vartotojų centro suteiktų paslaugų kokybe?*

Atgal

Ar Jums suteikta pagalba bei patarimai padėjo Jums geriau suprasti Jūsų teises pardavėjo/paslaugos teikėjo atžvilgiu, ar tai padėjo išspręsti Jūsų problemą?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centras į Jūsų paklausimus atsakė greitai?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centro interneto svetaine paprasta naudoti?*

Atgal
Rezultatas