Kokią pagalbą teikia Europos vartotojų centras?


Esame pasirengę padėti visiems vartotojams, kitoje nei gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje, Norvegijoje, Islandijoje asmeninio vartojimo tikslais įsigijusiems netinkamos kokybės prekę ar paslaugą! Skundus nagrinėjame taikiu būdu, kompromiso principu.

Oro keleivių teisės:

  • Atidėti, atšaukti skrydžiai;
  • Atsisakymas vežti;
  • Dingęs, sugadintas, vėluojantis bagažas.

Problemos dėl tiesiogiai ar internetu pirktų prekių ar paslaugų.

Problemos dėl automobilių nuomos ar apgyvendinimo paslaugų.

Nesąžiningos sutarčių sąlygos ar komercinė veikla.

Kita.  

Lietuvos vartotojams, kurie įsigyja prekes ir paslaugas iš Lietuvoje registruotų verslininkų. 

Negalime padėti dėl:

  • Maisto produktų;
  • Statybos paslaugų;
  • Nekilnojamojo turto;
  • Farmacijos produktų;
  • Finansinių paslaugų;
  • Draudimo paslaugų;
  • Medicininių paslaugų.

Naujienos


2017 m. spalis – kompensacija už sugadintą siuntą
Lietuvos vartotoja iš paslaugos teikėjo Nyderlandų Karalystėje užsisakė daiktų siuntimo paslaugą. Siunta turėjo būti pristatyta iš Portugalijos į Lietuvą, tačiau nepasiekė adresato ir buvo grąžinta siuntėjai atgal į Portugaliją Vartotoja pastebėjo, kad siuntoje esantys drabužiai buvo sulieti.
Skaityti
Konferencija „Vartotojų teisių apsaugos aktualijos - 2017“
2017 m. spalio 4 d. viešbutyje „Artis“ (Totorių g. 23, Vilnius, konferencijų salė Carmen) vyks VšĮ „Europos vartotojų centras“ kartu su Valstybine vartotojų teisių apsaugos tarnyba rengiama konferencija „Vartotojų teisių apsaugos aktualijos - 2017“. Renginio pradžia – 10 val.
Skaityti
Vartotojai, būkite atsargūs – internete tyko spąstai!
Europos vartotojus internete vis dažniau persekioja įkyrios ir klaidinančios reklamos. Jei nenorite įsigyti nereikalingų prekių arba prenumeratos, svarbu kritiškai įvertinti tokius pasiūlymus. ECC-Net parengė filmą, kuris padės lengviau aptikti internete paspęstus spąstus.
Skaityti
Atsinaujinusiame Vilniaus oro uoste – Oro keleivių teisių diena!
2017 m. rugsėjo 29 d. 11.30–15.30 Tarptautiniame Vilniaus oro uoste Europos vartotojų centras Lietuvoje organizuoja informacinį renginį oro keleiviams.
Skaityti
2017 m. rugsėjis – neteisėtai nuskaičiuotas administravimo mokestis
Vartotoja iš Lietuvos sudarė automobilio nuomos sutartį su paslaugos teikėju Italijoje. Automobilis buvo grąžintas laiku ir jį priėmęs darbuotojas raštu patvirtino, kad automobilis grąžintas tvarkingas. Praėjus daugiau nei pusmečiui, tikrindama banko sąskaitą vartotoja pastebėjo, kad nuomos paslaugos teikėjas nuskaičiavo 42,70 eurų.
Skaityti
2017 m. rugpjūtis – keliaujant lėktuvu sugadintas lagaminas
Skrydžio iš Londono į Vilnių metu buvo sugadintas Lietuvos vartotojos lagaminas. Atsiėmusi lagaminą Vilniaus oro uoste, vartotoja nedelsdama užpildė specialios formos dokumentą (ang. Property Irregularity Report), kuriame buvo patvirtinta, kad bagažas sugadintas nepataisomai.
Skaityti
Daugiau naujienų

Lytis

Amžius

Atgal

Kaip sužinojote apie Europos vartotojų centrą?*

Atgal

Ar esate patenkinta/as Europos vartotojų centro suteiktų paslaugų kokybe?*

Atgal

Ar Jums suteikta pagalba bei patarimai padėjo Jums geriau suprasti Jūsų teises pardavėjo/paslaugos teikėjo atžvilgiu, ar tai padėjo išspręsti Jūsų problemą?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centras į Jūsų paklausimus atsakė greitai?*

Atgal

Ar Europos vartotojų centro interneto svetaine paprasta naudoti?*

Atgal
Rezultatas