ECC-Net paslaugos

Europos vartotojų centras padeda NEMOKAMAI spręsti problemas

Esame pasirengę padėti visiems, Europos Sąjungoje asmeninio vartojimo tikslais įsigijusiems netinkamos kokybės prekę ar paslaugą! Skundus nagrinėjame taikiu būdu, kompromiso principu.

Kas yra ECC-Net?

Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) sudarytas iš 28 ES valstybių ir Norvegijos bei Islandijos. Tinklas yra dalinai finansuojamas Europos Komisijos Sveikatos ir vartotojų reikalų generalinio direktorato (DG SANCO) ir kiekvienos valstybės narės. Tinklo tikslas – sukurti pasitikėjimą Europos vidaus rinka, suteikiant vartotojams palyginamąją informaciją apie jų teises pagal Europos teisės aktus vartotojų teisių srityje ir teikiant patarimus bei pagalbą sprendžiant individualius tarptautinius ginčus.

ECC-Net Lietuvoje

Europos vartotojų centras Lietuvoje įkurtas 2005 m.

Kreipkitės, jei problema kilo Lietuvoje reziduojantiems vartotojams, įsigijus nekokybišką prekę ar paslaugą kitoje ES valstybėje narėje bei Norvegijoje ar Islandijoje, ir kitose ES valstybėse narėse bei Norvegijoje ar Islandijoje reziduojantiems vartotojams, įsigijusiems nekokybišką prekę ar paslaugą Lietuvoje.

ECC-Net paslaugos
Kas yra ECC-Net?
ECC-Net Lietuvoje
Kaip ECC-Net padėjo vartotojams (sėkmingos arba pamokančios istorijos)
Mėnesio skundas

Lietuvos vartotoja kelionės metu parduotuvėje Lenkijoje įsigijo batutą. Grįžusi į Lietuvą išpakavo prekę ir po pirmo batuto panaudojimo pastebėjo, kad šis pasviro ant šono, tačiau į tai nekreipė dėmesio. Dar po kelių kartų pamatė, kad prekė yra su defektu – batuto koja suvirinimo vietoje beveik nulūžusi. Skaitykite toliau...
Atsitiktinis skundas

Vartotoja skrido su Čekijos avialinijomis iš Prahos į Vilnių. Kelionės metu buvo apvogtas vartotojos bagažas. Vartotoja, atsiimdama bagažą, pastebėjo, kad lagaminas yra prasegtas, todėl paprašė, kad oro uoste būtų užpildyta anketa apie bagažo apvogimą. Skaitykite toliau...
Skundų archyvas
ECC-Net kitose šalyse