ECC-Net 10 metų jubiliejus

Švenčiame 10 metų su ECC-Net!

2015 m. Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net), kuris veikia visose 28 Europos Sąjungos valstybėse narėse, Norvegijoje ir Islandijoje, švenčia 10 metų jubiliejų.

ECC-Net paslaugos

Europos vartotojų centras padeda NEMOKAMAI spręsti problemas

Esame pasirengę padėti visiems, Europos Sąjungoje asmeninio vartojimo tikslais įsigijusiems netinkamos kokybės prekę ar paslaugą! Skundus nagrinėjame taikiu būdu, kompromiso principu.

Kas yra ECC-Net?

Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) sudarytas iš 28 ES valstybių ir Norvegijos bei Islandijos. Tinklas yra dalinai finansuojamas Europos Komisijos Teisingumo ir vartotojų reikalų generalinio direktorato (DG JUST) ir kiekvienos valstybės narės. Tinklo tikslas – sukurti pasitikėjimą Europos vidaus rinka, suteikiant vartotojams palyginamąją informaciją apie jų teises pagal Europos teisės aktus vartotojų teisių srityje ir teikiant patarimus bei pagalbą sprendžiant individualius tarptautinius ginčus.

ECC-Net Lietuvoje

Europos vartotojų centras Lietuvoje įkurtas 2005 m.

Kreipkitės, jei problema kilo Lietuvoje reziduojantiems vartotojams, įsigijus nekokybišką prekę ar paslaugą kitoje ES valstybėje narėje bei Norvegijoje ar Islandijoje, ir kitose ES valstybėse narėse bei Norvegijoje ar Islandijoje reziduojantiems vartotojams, įsigijusiems nekokybišką prekę ar paslaugą Lietuvoje.

ECC-Net 10 metų jubiliejus
ECC-Net paslaugos
Kas yra ECC-Net?
ECC-Net Lietuvoje
Kaip ECC-Net padėjo vartotojams (sėkmingos arba pamokančios istorijos)
2015 m. birželis – siuntimo išlaidų kompensavimas grąžinant prekę
Mėnesio skundas

Lietuvos vartotoja Lenkijoje registruotoje internetinėje parduotuvėje užsisakė dvi poras batų. Tik gavusi prekes vartotoja pastebėjo, kad viena pora batų tik panaši į tuos, kuriuos užsisakė. Vartotoja būtų neprieštaravusi juos pasilikti, tačiau gauti batai buvo gerokai nutrintu paviršiumi ir viduje po pamušalu jautėsi nelygumai, kurie spaudė koją. Skaitykite daugiau...
2011 m. gruodis
Atsitiktinis skundas

Lietuvos vartotojas internetinėje rezervacijos sistemoje įsigijo ir apmokėjo lėktuvo bilietus Vilnius-Čikaga-Vilnius su Švedijos avialinijomis, tačiau dėl svarbių asmeninių priežasčių vykti negalėjo. Vartotojas, perskaitęs vežimo oro transportu taisykles, sužinojo, jog jei keleivis nevyksta, jam turi būti grąžinti nepanaudoti oro uosto mokesčiai. Skaitykite toliau...
Skundų archyvas
ECC-Net kitose šalyse