ECC-Net paslaugos

Europos vartotojų centras padeda NEMOKAMAI spręsti problemas

Esame pasirengę padėti visiems, Europos Sąjungoje asmeninio vartojimo tikslais įsigijusiems netinkamos kokybės prekę ar paslaugą! Skundus nagrinėjame taikiu būdu, kompromiso principu.

Kas yra ECC-Net?

Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) sudarytas iš 28 ES valstybių ir Norvegijos bei Islandijos. Tinklas yra dalinai finansuojamas Europos Komisijos Sveikatos ir vartotojų reikalų generalinio direktorato (DG SANCO) ir kiekvienos valstybės narės. Tinklo tikslas – sukurti pasitikėjimą Europos vidaus rinka, suteikiant vartotojams palyginamąją informaciją apie jų teises pagal Europos teisės aktus vartotojų teisių srityje ir teikiant patarimus bei pagalbą sprendžiant individualius tarptautinius ginčus.

ECC-Net Lietuvoje

Europos vartotojų centras Lietuvoje įkurtas 2005 m.

Kreipkitės, jei problema kilo Lietuvoje reziduojantiems vartotojams, įsigijus nekokybišką prekę ar paslaugą kitoje ES valstybėje narėje bei Norvegijoje ar Islandijoje, ir kitose ES valstybėse narėse bei Norvegijoje ar Islandijoje reziduojantiems vartotojams, įsigijusiems nekokybišką prekę ar paslaugą Lietuvoje.

ECC-Net paslaugos
Kas yra ECC-Net?
ECC-Net Lietuvoje
Kaip ECC-Net padėjo vartotojams (sėkmingos arba pamokančios istorijos)
Mėnesio skundas

Europos vartotojų centras Lietuvoje gavo Europos vartotojų centro Danijoje persiųstą skundą, kuriame Danijos vartotoja skundžiasi dėl estetikos centro Lietuvoje netinkamai parinktos kosmetologinės procedūros, po kurios vartotojai pasireiškė šalutinis poveikis. Skaitykite toliau...
2013 m. balandis - negrąžinti pinigai už skrydį
Atsitiktinis skundas

Vartotoja iš Bulgarijos, internetinėje rezervacijos sistemoje įsigijo ir apmokėjo lėktuvo bilietus Sofija - Londonas. Tik po apmokėjimo, gautame biliete vartotoja pastebėjo keleivio varde esančią klaidą. Skaitykite toliau...
Skundų archyvas
ECC-Net kitose šalyse