ECC-Net paslaugos

Europos vartotojų centras padeda NEMOKAMAI spręsti problemas

Esame pasirengę padėti visiems, Europos Sąjungoje asmeninio vartojimo tikslais įsigijusiems netinkamos kokybės prekę ar paslaugą! Skundus nagrinėjame taikiu būdu, kompromiso principu.

Kas yra ECC-Net?

Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) sudarytas iš 28 ES valstybių ir Norvegijos bei Islandijos. Tinklas yra dalinai finansuojamas Europos Komisijos Teisingumo ir vartotojų reikalų generalinio direktorato (DG JUST) ir kiekvienos valstybės narės. Tinklo tikslas – sukurti pasitikėjimą Europos vidaus rinka, suteikiant vartotojams palyginamąją informaciją apie jų teises pagal Europos teisės aktus vartotojų teisių srityje ir teikiant patarimus bei pagalbą sprendžiant individualius tarptautinius ginčus.

ECC-Net Lietuvoje

Europos vartotojų centras Lietuvoje įkurtas 2005 m.

Kreipkitės, jei problema kilo Lietuvoje reziduojantiems vartotojams, įsigijus nekokybišką prekę ar paslaugą kitoje ES valstybėje narėje bei Norvegijoje ar Islandijoje, ir kitose ES valstybėse narėse bei Norvegijoje ar Islandijoje reziduojantiems vartotojams, įsigijusiems nekokybišką prekę ar paslaugą Lietuvoje.

ECC-Net paslaugos
Kas yra ECC-Net?
ECC-Net Lietuvoje
Kaip ECC-Net padėjo vartotojams (sėkmingos arba pamokančios istorijos)
2015 m. sausis – klaidinantis prekės ženklinimas
Mėnesio skundas

Lietuvos vartotojas komandiruotės Vokietijoje metu parduotuvėje nupirko savo sūnui dovanų kaip jis manė 48 dydžio kelnes, kadangi žinojo, kad sūnus nešioja tokį dydį. Tačiau grįžus namo ir sūnui pabandžius pasimatuoti, kelnės netiko, nes buvo per mažos. Atidžiau pasižiūrėjęs, vartotojas pamatė, kad vidinėje etiketėje nurodytas 46 dydis, o išorinėje etiketėje, kurią jis pasižiūrėjo pirkdamas, nurodytas 48 dydis. Skaitykite daugiau...
Atsitiktinis skundas

Vartotojas skrido iš Vilniaus į Londono (Stanstedo) oro uostą. Dėl blogų oro sąlygų orlaivis buvo priverstas nusileisti Liverpulyje. Iš pradžių vežėjas žadėjo keleiviams suorganizuoti alternatyvų transportą autobusu, tačiau po trijų valandų laukimo keleivis suprato, kad jis paliktas likimo valiai. Keleivis pats organizavosi kelionę į galutinę paskirties vietą taksi. Skaitykite toliau...
Skundų archyvas
ECC-Net kitose šalyse