Complaint form


Jei esate Lietuvos Respublikos pilietis (ar oficialiai reziduojate Lietuvoje) ir kitoje ES šalyje nusipirkote netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, turite:

1 žingsnis
Kreiptis į prekių pardavėją/paslaugų teikėją ir bandyti taikiai išsiaiškinti situaciją ir surasti sprendimą.

2 žingsnis
Jei prekiautojas ar paslaugų tiekėjas nenori ar negali išsiaiškinti situacijos, rašykite jam pretenziją. Prie pretenzijos pridėkite visus Jūsų prekių pirkimo ar paslaugų suteikimo faktą liudijančius dokumentus ar jų kopijas.

3 žingsnis
Jei Jums dar nepasisekė rasti sprendimo, kreipkitės į Europos vartotojų centrą ir užpildykite šią formą. Nepamirškite užpildę formą 1 puslapyje paspausti mygtuką "paduokite skundą". Jei turite daugiau nei 4 dokumentus, kuriuos galite prisegti prie formos, siųskite juos paštu info@ecc.lt kartu nurodydami skundo pateikimo numerį.

Fill a complaint form

Jei kilo problemų pildant skundo formą, prašome susisiekti su Europos vartotojų centru telefonu (8 5) 2650368 ar el. paštu info@ecc.lt.

What is your gender?

What is your age?

Back

How did you find out about the European Consumer Centre Lithuania?*

Back

Overall how satisfied are you with the services provided by the European Consumer Centre Lithuania?*

Back

Did the advice or assistance you received help you to understand your rights in relation to the trader, or to solve your dispute with the trader?*

Back

How would you rate the rapidity of the response you received from the ECC?*

Back

Did you find the website for European Consumer Centre Lithuania easy to use?*

Back
Result