+370 5 265 0368

Complaint form


Jei esate Lietuvos Respublikos pilietis (ar oficialiai reziduojate Lietuvoje) ir kitoje ES šalyje nusipirkote netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, turite:

1 žingsnis
Kreiptis į prekių pardavėją/paslaugų teikėją ir bandyti taikiai išsiaiškinti situaciją ir surasti sprendimą.

2 žingsnis
Jei prekiautojas ar paslaugų tiekėjas nenori ar negali išsiaiškinti situacijos, rašykite jam pretenziją. Prie pretenzijos pridėkite visus Jūsų prekių pirkimo ar paslaugų suteikimo faktą liudijančius dokumentus ar jų kopijas.

3 žingsnis
Jei Jums dar nepasisekė rasti sprendimo, kreipkitės į Europos vartotojų centrą ir užpildykite šią formą. Nepamirškite užpildę formą 1 puslapyje paspausti mygtuką "paduokite skundą". Jei turite daugiau nei 4 dokumentus, kuriuos galite prisegti prie formos, siųskite juos paštu info@ecc.lt kartu nurodydami skundo pateikimo numerį.

Fill a complaint form

Jei kilo problemų pildant skundo formą, prašome susisiekti su Europos vartotojų centru telefonu (8 5) 2650368 ar el. paštu info@ecc.lt.